Amint haza értem beszaladtam a szobámba és terveztem a közös esküvőnket tovább. Persze ez nem sikerül ha van egy 9 éves hugod.
- Már megint mit akarsz Rachel?-Kölcsön kérni a piros pólód.
-Ott van de most mar hagyj békén!!
Hála égnek , hogy csak ennyit akart. Ohh, csipogott a telefonom. Nem hiszem el ki írt rám. Mark azt kérdezi hogy
nem-e találkozok vele a parkban fél óra múlva. Persze, hogy igent mondtam. El kell keszüljek. Gyorsan ki vettem a szekrényből egy fekete fűzős pólót és egy fekete magasított rövid nadrágot. Ne már 10 perc es ott kell legyek , biztos vagyok abban hogy elmenjek , vagy inkább ne? Fogalmam sincs , most pillangók keringenek a hasamban és nem tudok gondolkozni. Na jó most már el indulok.-Szia, Ann
-Szia, Mark
-Gyere el hozzánk az anyukám sütött pitet, már ha szeretnél.
Látszott rajta, hogy kicsit félt, de nagyon aranyos volt.-Persze, hogy van kedvem, menjük is.
Egymás mellett mentünk és a szívem majdnem kiugrott a helyeről. Annyira hangosan dobogott, hogy szerintem még ő is hallotta mert láttam, hogy nevet. Megérkeztünk vette elő a kulcsokat de elejtette és mindketten gyorsan felakartuk venni , de megfogta a kezem. Azonnal zavarba jöttünk. Végül ő vette fel a kulcsokat, én meg elturtem a kivasalt hajmat. Az anyukája üdvözölt és bemutatakozott.
-Szervusz, a nevem Elena, de kérlek csak tegez.
-Szia, én Johanna vagyok de Annek szoktak becézni.
Csak mosolyogtam mert zavarba jöttem, aztán a nagy csöndet megtörte, azt kérdezte kérünk-e pitet, még meleg. Szívesen elfogadtam, mivel imádok enni és aludni.Megettük, elég fincsi.-Menjetek fel a szobaba, vagy a nappaliba.-mondta az anyja
-Rendben.-mondtam
-A szobámba megyünk föl. -mondta Mark
Felmentünk lassan a lépcsőn, majd bementünk a szobájába.
De még mindig nem értem, hogy mit keresek itt, az ő szobájába , mellette.-És ugyan miért szeretted volna hogy találkozzunk?
-Nem, tudom a meghallgatás után elkezdtem érezni valamit.
-Nem értem , szóval te szerelmes vagy belém?
-Azt hiszem igen
Beszélgetésünk abba maradt, és mindketten vörös fejjel ültünk az ágyon. Annyira megijedtem mikor teljesen mellém ült, és àtkarolt. A fülembe súgta , SZERETLEK.....
Mikor megfordultam azonnal megcsókolt és én nem tudom, hogy de vissza csókoltam. Aztán megcsörrent a telefonom. Jézusom úgy jöttem el, hogy nem szóltam. Mind1.
-Szia anya
-Szia Ann , te még is hol vagy , már 5 óra van?- mondta dühösen.
-Nyugi anya , csak az egyik osztálytársamnál vagyok.
- Jo de nyolcra érj haza.
Kicsit gáznak találtam, hogy az anyám ordibál. De nem baj hiszen ez érthető mert az anyukám én meg a lánya vagyok.
Most vajon mit gondolhat rólam?-Figyu ha haza kell menned, akkor csak menj én nem tartanak fel
-Ja nyugi csak 8ra kell haza érjek, csak tudod milyenek az anyák, aggódnak a gyerekük miatt.
-OOkés akkor , meg kérdezem, lennél a barátnőm?
Ur isten , most sikítsak vagy sírjak. Basszus most lefagytam, gyerünk válaszolj Ann.
-És mi lesz Kristennel?
-Jaj ne már őt nem is szeretem, de akkor mi a válaszod?
-Rendben én benne vagyok.
Teljesült a legnagyobb álmom , össze jöttem Markam.
-Nem megyünk fagyizni?
- De menjünk.
Annyit sétáltunk és beszeltunk, hogy el is röppent az idő. Néztem a telefonom 19:59. Elkéstem!!!!Gyorsan haza kísért és egy csókkal búcsúzott. Én bocsánatot kértem anyutól, hogy késtem. Lefürödtem, össze csaptam a leckém és lefeküdtem. Sajnos csipogott a telom így felkeltem.
Messenger:
Mark Semiual a becenevedet a következőre változtatta meg:
Hercegnőm❤👑Hercegnőm❤👑 a becenevedet a következőre
változtatta meg:Hercegem❤👑
YOU ARE READING
#johannamartin
Teen FictionEgy átlagos tini lány aki nem találja a helyet , párszor össze veszik barátnőjével , aztán a fiúk is belépnek az életében. Az élete egy darabig össze lesz kavarva ,aztán majd minden jóra fordul.