La media Oceans- Cold ain' t for me
• Provocarea nr 2•
Hey dragilor am fost provocată de AntoniaMarta si de CaraEvea sa spun 10 lucruri despre mine , am mai fost provocată odata de cineva sa spun niste lucruri despre mine,dar a trecut ceva timp de cand am raspuns .
Ok...1. Imi place foarte mult sa citesc ( orice carte e bine venita , dar daca e roman politist sau ceva supranatural e si mai bine).De asemenea imi place mult sa învăț ( as invata toata ziua ,stiu sunt o ciudată 😄)
2. Ador sa ascult muzica ,ascult orice in afara de manele ( Nu le suport🖓)
3.Sunt foarte ambițioasă vreau sa imi iasa totul perfect sau cel putin bine .
4. Nu îmi place sa las lucrurile balta .O data ce le-am inceput chiar dacă mie greu le voi termina.
5.Sunt foarte exigentă cu mine.
6.Sunt brunetă, am parul lung ochi capruri si sunt inalta ( ok cu aceasta caracterizare as fi trebuit să incep dar in fine...)
7.Nu suport prostimea .Sunt "alergica " Daca daca pot spune asa😂😂
8.Sunt foarte pretențioasă cand vine vorba de mâncare.
9 .Sunt dependentă de zahăr. Orice e dulce e bine venit ,dar daca e ciocolată e si mai bine.
10 .Nu îmi place sa gătesc, Nici nu prea ma pricep 😉
Cam atâta sunt multe de spus despre mine despre" o tocilara" dar ajunge ...
Provoc la randul meu pe seeniorul
gabrielairina5889
CrissHS15
AndreeaMariaAndreea
deyu_elaV-am ales la intamplare nu am vrut să provoc aceleasi persoane pe care le-am mai provocat nu e logic...
Pe curând!