* Promovare bonus *
Hey dragilor !O promovare bonus 🤗
Am citit acum cateva luni niste cărti superbe scrise de o persoana draga mie ....
Persoana respectiva nu mi-a cerut sa-i fac promovare , dar consider ca merita .
Ok ...
Este o promovare mai speciala , complexa pot spune pentru ca voi promova toate cărțile acestui narator/ poet ...
Bun sa va spun cine aceasta persoana se numeste DacianSzilagyi* Prima carte " Ultimul soldat " *
O carte superba , foarte emoționată , ce s-o mai lungim atat e extraordinară.
Este o carte cu o tema actuala, cu toate ca actiunea se desfasoara in timpul războiului, autorul surprinde veşnicelele conflicte dintre generatii, , dar si puterea protagonistului de a incepe o noua viata sa i-a totul de la zero, schimbandu-si pana si identitatea.
De asemenea creeaza emotie , fapt ce arata ca autorul si-a facut bine treaba , transpune cititorul in acțiune...
Ce sa mai spun e impecabilă coperta , titlu ,descrierea , actiune , totul e bine pus la punct greseli gramaticale si de punctuație nu exista.*" Poezii -Volumul 1 / Volumul 2"*
Păi ce să vă spun sunt două volume fantastice : poezi romantic , clasice , cu teme din viata de zi cu zi...
Sunt foarte uluitoare eu in viata mea nu as putea sa compun o astfel de poezii ...ma depăseste
*" Citate mele"*O carte cu foarte multe citate multe dintre ele aparținând autorului .Foarte profunde.
*" Prințesa "*
De asemenea o carte mirifică .Foarte realistă pot spune ...Ce sa mai, baiatul are talent , foarte mult talent si nu pot sa cred ca o persoana care detine niste cărti superbe nu prea are succes , e revoltător , pe cand alte persoane care au niste cărti oribile au mii vizualizari si voturi.
In fine ....fiecare cu gusturile lor .Deci va invit pe toti sa cititi cartile acestui tânăr narator/ poet sigur o sa va placa 🤗
Poate pe viitor daca o sa-mi permită timpul, sunt extrem de ocupată ,voi colabora cu acest tânăr .Chiar mi-ar plăcea sa vad ce carte va iesi 🤗
Ok.Va pup si va iubesc pe toti dragi mei .