Capitolul 2 - Căsătoria

3 0 0
                                    


La data de 1 august 1945, Ronald și Cassandra devin soț si soție. Atât părinții mirelui, cât și părinții miresei, erau foarte fericiți pentru copii lor, iar ca și cadou din partea parinților lui Ronald, cei doi tineri au primit o vacanță de o săptămână în orașul Hiroshima din Japonia.

La aflarea veștii, Ronald pare sceptic și îl cheamă deoparte pe tatăl lui pentru a vorbi cu acesta:

Ronald: Tată, știu că te gândești la binele nostru, dar locul pe care l-ai ales ca eu și Cassandra să ne petrecem luna de miere este un loc periculos.

Tatăl: Fiule, am fost acolo cu mama ta de foarte multe ori, iar orașul este foarte frumos. De ce spui că este un loc periculos când tu nici nu l-ai văzut?

Ronald: Toată lumea știe despre războiul pe care îl poartă America cu Japonia. Din câte am înțeles, americanii le-au pus gând rău japonezilor și îmi este teamă să nu se întâmple vre-o nenorocire cât timp ne aflăm acolo.

Tatăl: Ronald, ai încredere în mine. Războiul a luat sfârșit, acum totul e liniștit. Pleacă cu Cassandra, sunt sigur că această vacanță vă va liniștii, iar când vă întoarceți , te rog să îmi povestești cum a fost.

Ronald se întoarce la soția lui și îi povestește ce a vorbit cu tatăl său, iar Cassandra încearcă să îl liniștească spunându-i să aibă încredere în tatăl lui și că totul va fi bine.

Peste două zile, mai exact pe data de 3 august, seara, cei doi tineri își pregătesc bagajul pentru plecare și își i-au la revedere de la părinții lor și de la toți prietenii, și încep călătoria de câteva ore de la Manchester spre Hiroshima.

Hiroshima Dragoste PierdutăWhere stories live. Discover now