Capitolul 5 - Cassandra, victima atacului

3 0 0
                                    


În dimineața zilei de 6 august 1945, ora 06:15 , toată Japonia era cuprinsă de teamă. Ronald aflându-se la Manchester, asteaptă cu radioul deschis ultimele vești.

Într-un final, află că bomba atomică va lovi orașul Hiroshima, locul unde se află Cassandra. În acel moment, Ronald începe să plângă și își dă cu pumnii în cap de nervi pentru că nu a luat-o cu el pe Cassandra.

Cassandra află și ea ca bomba vizează orașul Hiroshima, și încearcă să se obișnuiască cu gândul că totul se va termina curând.

La ora 08:15, este lansată americanii lansează „Liitle Boy"(Băiețelul), prima bombă atomică din istoria omenirii, deasupra cerului orașului japonez Hiroshima. În doar câteva secunde, 140.000 de oameni au murit, din cei 350.000 de locuitori, printre care și Cassandra.

La ora 14:00, Ronald află că bomba a lovit Hiroshima, și totodată află și numărul victimelor. El a tot sperat că soția lui Cassandra nu se află printre victime.

După două zile de la incident, Ronald se întoarce în Japonia și se duce la prima stație de comunicare, și întreabă daca hotelul în care era cazată Cassandra a fost lovit de bombă. El află că hotelul a fost „ras" de pe fața pământului și își dă seama că soția sa Cassandra este una dintre victime.


Hiroshima Dragoste PierdutăWhere stories live. Discover now