Anos pov.
Atsikėliau nuo pypsėjinčio telefono. Kas pogalais 5valandą ryto man trugdo???!!! Pažiūriu į telefoną
"Jūs gavote naują pakvietimą į snapchat" Priėmiau pakvietimą ir iškart gavau žinutę nuo kažokokio MaZyn6MaZyn6:Labukas 😏
AnWili9:Atsiknisk sutrugdei man miegoti!!!!!😠😡
MaZyn6:Nereikia taip baisiai😐
AnWili9:Tai nereikia rašyti tada, kai žmogus miega😣 ko nori?😶
MaZyn6:Pabendrauti😚
AnWili9:Amm... tai parašyk diena. Ateee😴!
Padėjau telefoną ir vėl atsigulusi į lovą ir iškart užmigau .
Po 1val...
Atsikėliau nuo žadintuvo garso.
Girdžiu kaip lipa laiptais tarnaitė, turbūt mane kels...
Net nepasibeldusi ji greit įėjo į mano kambarį ir tiesiai nuėjo atitraukti užuolaidų, taip priversdama mane stipriai užmerkti akis dėl stiprios šviesos."Kelkitės ,panele, pusryčiai gatavi"
"Kiek kartų sakiau manęs nevadinti panele, tiesiog vadinkit Ana. Ir kitą kartą prašau pasibelsti į duris"
"Gerai, panele. Tai yra, Ana"
Vos tik išėjo tarnaitė, atsikėliau ir nupėdinau į tuoletą nes žiauriai reikėjo...
Apsipraususi, nuėjau prie spintos ir susiradusi gražia juodą suknelę, ją greit apsirengiau apsirengiau ir nusileidau pas tėtį"Labas rytas, tėti" pakštelėjau tėvui į žandą
"Labas ,mieloji, valgysi?"
"Ne, tėti, keliauju į mokyklą"
Einant pro virtuvę pasiėmiau obuolį, įsimečiau į kuprinę. Greitai apsimoviau batus ir pasiėmusi mašinos raktus, patraukiau durų link .
Tik atvažiavus į mokyklą, nubėgau į fiziką, nes iki pamokos pradžios liko 5min. Vos tik įėjus į klasę iš karto pastebėjau savo bff Lucy
"Sw luuuuu " sucypiau kaip debilė. Ji kaip pašoko, net aš pradėjau žvengt kaip nesveika..
"Laba Ani. Tik nebegąsdink taip " vis dar išsigandusi pasakė ji, o aš tik linktelėjau ir klausiau ką bliurba mokytoja.
Paskui, vidury pamokos netikėtai prasivėrė klasės durys ir įiėjo tamsiaplaukis,rudaakis vaikinas. Jis pasisveikino su mokytoja ir pasakė"Ponia mokytoja, man rekia Wali" ji tik linktelėjo ir Wali kaip žaibas dėjo iš klasės, o juodaplaukis prieš išeidamas man mirktelėjo.. nesupratau?
Po pamokų ėjau link mašinos, bet pamačiau ta patį juodaplauki.. jis ką, mane seka??
Greit šokau į mašiną ir dėjau namo . Kai grįžau tėvo nebuvo, todėl nubėgau persirengiau ir padariau namų darbus.. Viską atlikus, nusileidau į apačią pavalgyt. Po ilgo valgymo ir tylėjimo, nuėjau pažiūrėti serialų, kurie yra pats nuostabiausias dalykas mano gyvenime. Kai peržiūrėjau porą serijų, nusprendžiau pasivaikčiot kol dar nevėlu.
Apsiavus batus ,pradėjau eit į parką, įsijungiau muziką ir pradėjau eiti siauria gatvele. Po kelių minučių ėjimo, pradėjau jausti, kad kaškas mane seka. Truputėli pasisukau ir pamačiau žmogaus šešėlį, lempos šviesoje.Išsiėmiau ausinukus ir pradėjau spartint žingsnį, o tas vyras taip pat tik atsisukau o ten.....Kas buvo ten? Ka pamatė Ana? Ar ten Juodaplaukis? O gal tėvas?
YOU ARE READING
Sinful love ( Z.M fanfic)
FanfictionJis - Zayn Malik blogas vaikinas kurio visi bijo, bet viduje kaškas slepiasi gero... Ji - Ana Wiliams gera mergina kuri nori bendrauti su visais, bet viduje kaškas slepiasi blogo... Kas atsitiks: kai dvi priešingybės susitiks? Pamils vienas kitą? A...