4 Dalis

61 4 2
                                    

Nustebau nes už durų stovėjo tas pasts vaikinas, kuris penktadienį atėjo į klasę ir išsivedė Wali.
Neneigsiu, jis tikrai išvaizdus.

Šalia jo stovėjo gana pagyvenęs vyras, kuris maloniai man nusišypsojo, o aš jam atsakiau tuo pačiu. Kaip pastebėjau tas vaikinas nelabai nori čia būti, bet turbūt tas vyras jį kažkaip privertė čia ateiti.

" Sveiki, turbūt esat Malik?"

Maloniai paklausiau, o vaikinas tuo mane nužiūrėjo nuo galvos iki kojų.
Nejauku...

"Taip. Aš esu Jacob Malik, o čia mano anūkas Zayn"

Parodė į vaikiną, kuris net nekreipė į mus dėmesio ir kažką įnirtingai rašė savo telefone. Koks mandagumas.

"Malonu susipažinti, aš Ana. Užeikit"

Pasakiau ir pasitraukiau nuo durų.

Kai jie įėjo, aš uždariau duris ir nuvedžiau juos į valgomąjį kuriame buvo jau sudėtas visas maistas. Tėtis pasisveikino su jais ir liepė visiems atsisėsti.

"Tai Ana, kiek tau metų?"

Paklausė manęs Jacob.

" Man septyniolika."

"Tai reiškia vis dar mokaisi mokykloje"

Tarė ir aš palinksėjau galva. "

Ką žadi veikti baigus mokyklą"

"Dar tiksliai nežinau, bet norėčiau kažką su teisę mokytis"

Tariau.

"Labai protingai mąstai. Zayn jau baigė mokyklą, bet nieko į priekį negalvoja"

Pasakė ir pažiūrėjau į Zayn. Jis tik suurzgė ir nieko nesakė.

Visą vakarą visi maloniai kalbėjom, išskyrus Zayn, kuris vis mane nužiūrinėjo.

Iškrypėlis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Iškrypėlis. Nors aš ir ne kitokia. Vis užmesdavau akį į jį ir jo tatviruotes, kurių buvo visur ir į jo veidą kol jis nematydavo.

"Ačiū už skanią vakarienę."

Padekojo Jacob, kai jau visi buvom pavalgę ir jie jau ruošėsi išeiti.

"Nėra dėl ko dekoti, man buvo vienas malonumas su jumis bendrauti"

Pasakė tėtis nusišypsodamas ir paspaudė Jacob ranką.

"Iki kito susitikimo"

Pasakė Jacob ir taip pat paspaudė man ranką. Zayn nieko nedarė, tik stovėjo prie durų ir laukė kol jo senelis baigs.

Kai jis pastebėjo mano žvilgsnį, mirgtelėjo man ir nusišypsojo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kai jis pastebėjo mano žvilgsnį, mirgtelėjo man ir nusišypsojo. Aš greitai nuleidau galvą ir visa nuraudau. Jezus...

Na štai ir dalis!! Laukiu vote ir nuomononių!! Tikiuos nepykstat kad nekėlėm dalies...😟😏

Sinful love ( Z.M fanfic)Where stories live. Discover now