Podprzila útočí!!!

16 1 0
                                    

Byl den jako každý jiný. Svůj den jsem začala snídaní, dala jsem si chleba s máslem a marmeládou, zapila jsem to svým oblíbeným čajíčkem. Poté jsem se šla obléct. Vzala jsem si svou oblíbenou růžovou podprsenku s bílou mašličkou a krajkami, modrou úplou sukni a neonově oranžové tričko (prostě štýl no). Vlasy jsem si vyčesala do velkého drdolu a zalakovala snad tunou laku na vlasy. Svůj outfit jsem doladila růžovými teniskami a růžovou kabelkou s poníkama. 

V práci jsem opět pozorovala obří růžové vajíčko. Bylo velké asi 7 metrů a široké 3 metry. Vážilo asi 3 tuny a bylo ozdobené žlutými mašličkami. Přistálo zde asi před dvoumi měsíci a nikdo neví co se v něm ukrývá. Tak jsem byla povolána aji se svými věrnými kolegy, abychom zjistili co v tom je. 

Mý kolegové byli  Finda , Lollipop, Robert, Plína a Chlup. Chlup, Robert a Finda pracovali přímo u vajíčka. Zatímco já, Lollipop a Plína jsme byly v kanceláři a zkoumaly vajíčko z povzdálí. 

Po 20 minutách...

Všechno se začalo třást a vajíčko zářilo růžovofialovou barvou. Začalo praskat! Něco se líhne! BUM! Ozvala se obrovská rána a před námi létala? Gigantická růžová podprsenka se žlutými mašličkami jako křídly. Nemohla jsem uvěřit svým očím, opravdu teď přede mnou létála gigantická podprsenka? 

Začala vysílat nějaké signály. Ale proč? Najednou jsem na sobě neměla svoji podprsenku, byla přede mnou a začala mě kousat??!!! Rychle jsem ji od sebe odtrhla a hodila z okna ven. Najednou přede mnou nebyla jedna gigantická podprsenka, ale jedna gigantická podprsenka a snad milion malých! Viděla jsem růžové, modré, zelené, černé s krajkami, žluté s mašličkami...no snad všechny na které si jen vzpomenu. 

Podprzila se rozhlédla a pak se vydala se do města. Začala panika. Podprzila ničila domy, auta, obchoďáky, hřiště a snad všechno co v městě bylo. Malé podprsenky, které byly pod Podprzilinou vládou začaly zabíjet lidi. Panika narůstala a narůstala. Zakročili vojenské a policejní jednotky, ty ale nezmohli proti Podprzile a podprsenkám nic. Podprsenky je sežraly za živa. 

Někde se dokonce pořádali různé rituáli, kde podprsenky tančily okolo lidí, které upalovaly zaživa. Podprzila ničila a ničila a podprsenky zabíjeli a zabíjeli než s celého světa zbyla jen jedna velká pustina. Všichno bylo zničené a všichni mrtvý. Co bude ale dál? Jedno bylo jisté...podprsenky navždy ovládly bývalý svět lidí. 

Nom...takže konec prvního příběhu...snad se líbil xd 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 13, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pytlovinky z maminčiné pusinkyWhere stories live. Discover now