Öncelikle ilk okuyucularım olan @@malaklarcehennemi @@okuyanhatun- @ddidemarzu ya teşekkürler . Umarım kitabımı beğendiniz .
--
Dünkü aşırı yarıştan sonra , bugün uyanmam bir hayli zor oldu . Küçük bir kahvaltı edip hemen antrenmana gittim . Çok uzun sürdürmek istemedim , çünkü yarın Mevsim ile 2 yıldır biriktirdiğimiz tatil parası ile Antalya 'ya gidecektik . Bu zamanı ikimiz de uzun zamandan beri bekliyorduk . Çünkü öyle hadi tatile gidelim demekle tatile gidecek kadar zengin biri olmadık hiçbir zaman . Bu düşüncelerle nihayet eve geldim . Soğuk bir duş aldım ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım . İlk ben uyandığım için kahvaltıyı ben hazırlardım her zaman . Ve nefret ettiğim adam uyandı . Mevsim'in babası . Her boş bulduğu alanda iğrenç kelimeler söyler , her fırsatta sözleriyle taciz etmekten sakınmazdı . Bugün yine aynısını yaptı .
"Senin elinden de kahvaltı yemeye bayılıyorum . "
" Ne güzel , lakin ben yanımda bulunmanıza pek bayılmıyorum . " diyerek az da olsa tersledim iğrenç pisliği .
Ancak bana yaptıkları asla sözden ileri gidemezdi , GİTMEMELİYDİ .
Mevsim ' un ve annesinin bu olaylardan haberi yoktu . Sözden ileri gitmezse olmayacaktı da . Anneannemin sözünü hatırladım :" Her zaman güçlü ol hakkını ara , korkma . Bu 3 fiil kızım ; hayatın temelidir . "Der ve boş bulduğu her an bana öğütler verirdi . Aslında annem beni ona bırakacakmış ama anneannem de o yıl felç geçirdiği için bu mümkün olmamış . Onu da 4 sene önce kaybettim .
Kahvaltıyı hazırlayınca Yağmur'u ve annesi Sevgi teyzeyi kaldırdım . Yağmur ' un yatağına gidip , "Yağmur , ben çok heyecanlıyım yarın için sen öğretmen falan diyorsun da benim gözüm o Burak'ı ve Hazar ' ı tutmadı . Hem nerden buldun sen onları ? "
"Ay Helen , sanki aynı odalarda kalacağız . İnsanların odası ayrı yatağı ayrı . Onlar 2 gün sonra gidecekmiş . Söyledim biz de sizinle gelelim dediler. Hayır mı deseydim ? . Hem bak çok iyi insanlardır . Çok seveceksin emin ol . Hadi kahvaltımızı edelimde bavulu hazırlayalım . "
Kahvaltımızı ettik ve bavulları hazırlamaya koyulduk . 4 gün kalacağımız için ben Mevsim 'e göre pek kıyafet almadım . 3 şort , 1 pijama takımı ve 4 tane bluz aldım . Ama Mevsim sanırım oraya taşınacağımızı sandı .
"Mevsim Allah aşkına 4 gün kalmaya gidiyoruz sen 2 koca valiz eşya almışsın . Bak benimkine , 1 valiz bile değil . Ne yapacaksın o kadar kıyafeti ? "
Bir düşünsene Helen , Burak var , Hazar var . Orada bir sürü zengin insanlar var . Ne giyeyim yani beyaz puanlı ev şortumu mu giyeyim ? "
" O zenginlerin arasında ne işimiz varsa artık . "
dedim sitemle . Mevsim ne kadar zengin olmasa da lüks yaşamak isterdi . Ben ise pek gösterişe meraklı değildim .
Bavulumu hazırlayıp salona geçtim .
" Ben dışarı çıkıyorum . Belki gece gelemeyebilirim ." diyerek içerdekilere haber verdim .
Tam 1 günden beri sigara içmiyordum . Cüzdanımda kalan son 20 liraya hüzünlü hüzünlü baktım . " Yani üzgünüm yeşil para, seni harcamak zorundayım . Artık tatilden sonra yine garsonluk yapar , sana kardeş eklerim . " diye geçirdim içimden .Sonra feci şekilde saçmalaya başladığımı fark ettim . Resmen parayla konuşuyor , bir de hüzünleniyordum .
"Fakirlik başıma vurmuş , e bir de sigarasızlık . " diyerek bakkaldan sigara ve bir tane içki aldım .
"cehennemde yanıp kavrulacaksın" dedi sağ tarafım .
"Aman salla gitsin , ayol bir daha mı geleceksin dünyaya . " dedi sol tarafım.
Ben de sol tarafımı seçip , sahildeki kayalıklara gidip sigaramı içmeye başladım . " Özlemişim la ." diye içimden geçirdim . 6. hislerim kuvvetli olduğu için arkamda birinin olduğunu hissettim . Ama olmayan havalılığımla arkamı döndüm .
"Merhaba hanımefendi . "
Gözlerimi sağa çevirdim ve yutkundum .
Bu yarışta ki çocuktu .
"M-merhaba . Beni nasıl buldunuz ? "
" Şey ı-ı gördüm de yanınıza gelmek istedim . "
"Anladım . "
dedim ve aslında çocuğa aşık olmadığımı fark ettim . Tanımadan nasıl aşık olabilirdim ki .
Sanırım hoşlanmıştım . Eskiden aşık olduğumda bir değişik hissederdim kendimi . Sanki midemde "ejderiyalar "uçuşurdu. Keşke kelebekler uçuşsaydı . Ama bu çocukta bunu hissetmiyordum .
"İsminizi öğrenebilir miyim ? " dedi adını bilmediğim çocuk .
"Üzgünüm ki hayır . " Dedim sert bir tavırla . Genelde insanlara sert davrandığımı söylerler ama bence öyle değil . Yani hem o benim ismimi öğrense ne olacak , öğrenmese n'olcak ?
Çocuk mahcup olmuş bir şekilde
" Özür dilerim ben kalkayım o zaman "
" Ah hayır . Gerek yok . Otur lütfen . " dedim ve çocuk yine oturdu .
Çocuk gerçekten utangaç bir çocuktu .
Ona sigara için paketi uzatırken içkimden bir yudum aldım . ,
"Kullanmıyorum . "
Kısa bir sohbet sonrası evin yolunu tuttum .
Bir ara sokağa girdim ve gördüklerim karşısında şok oldum ...