Emily

557 47 3
                                    

EDWARD 

Začudovane som sa pozrel na ňu a odvrátil som zrak a povedal,, Asi si ma s niekym mýliš''. 

Uvidel som na jej tvári sklamanie , s úsmevom na tvári som sa jej spýtal na meno. 

Usmiala sa,,Emily, Emily  Toretová '' a ty? ,, Ja som Edward Snow.Chcel som o nej zistiť  všetko. 

Uvidel som na hodynach ktore boly za ňou že o 10 minút začne hodina.Opital som sa či sa môžeme zase stretnúť, usmiala sa a prikývla že  ano  . 

EMILY 

Zamkla som si skrynku a išla som do svojej triedy.Po ceste som uvidela skupinu chalanov. 

Jeden sa na mňa neustále pozeral .Keď som prešla vedla nich.Zrazu som zacítila ako ma niekto 

chytil za ruku a pritlačil k stene . Pozrela som sa mu do tváre, bol ten chalan ktorý sa na mňa pozeral. 

Knihy som si dala na hruď a snažila som sa na neho nepozerať .Chitil ma za bradu a tichým hlasom povedal,,Ešte som ťa tu nevidel, si tu nová?''Odstrčila som ho od seba a ucítila  som tvrdé vypracované telo.

,,ANO...som tu nová s rodičmi a s bratom sme sa sem presťahovali'' Spomenula som si že mi ešte

 nepovedal  jeho meno,krivo sa usmial a povedal,,Nikolas Moonwalker,ale ty mi hovor Nik.

 Jeho  pohľad prešiel na môj hrudník ,zrazu sa začal velmi približovať . Chcela som ho od strčiť ale nešlo. Bolo to ako by som tlačila na múr,bol odo mňa pár centimetrov pozrela som sa mu do jeho jasných zelených  očí ktoré ma úplne pohltili.

Už som si myslela že ma  pobozká či čo ale na šťastie zazvonilo na hodinu a Nik ustúpil.

Zase sa kryvo usmial a prehovoril ,,Uvidíme sa na obede kráska´´keď mi to povedal mala som sto

 chutí  mu vytrhnúť jazyk  .Rozbehla som sa do triedy , keď som otvorila dvere učiteľ už tam bol. 

Myslela som že na mňa nahučí  nikdy som neprišla neskoro na hodynu  . Učiteľ  natiahol ruku ku mne aby som prišla k nemu ,,žiaci dnes k nám prestúpila nová žiačka  volá sa Emily Toretová  dúfam že sa s ňou  spriatelíte .    

 Všeci chalani na mňa pozerali ,dievčatá sa na mňa truchu nepriatesky až na jednu ,

 ktorá sedela vzadu pri okne, učiteľ  povedal nech si sadnem kam chcem.Sadla som si  vedľa  ňu 

pozdravila som ju a  opýtala sa na meno, mladé dlho vlasá blondína sa na mňa pozrela ..Lydia´´.

Hlavou mi prešlo že asi nebude zhovoroví typ.

 Ospravedlňujem sa za chybi a dúfam že sa vám to ľúbilo.

Temný alfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin