Yaklaşık 2 aydır Kral Harry ve Prenses Andrea'nın evlilik töreni için sıkı hazırlıklar yapılıyordu. Kraliyet ailesi her şeyin mükemmel olmasını,özellikle de giyim-kuşamın kusursuz olmasını istiyorlardı. Bu arzularından dolayı da İngiltere'nin en iyi terzileri 2 aydır sarayın atölye bölümünde dikiş yapıyorlardı.
Kraliçe olacak prensesin,kralın ve kraliyet ailesindeki tüm herkesin kıyafetleri kısa bir sürede hazır olmuştu. İngiltere'nin güney kesiminden getirttikleri terziler,gerçekten az bir sürede harika tasarımlar yapmışlardı. Sadece Prenses Andrea'nın şatafatlı gelinliğini dikmek onlar için biraz yorucu olmuştu.
Günler,haftalar,aylar... Çok hızlı geçmişti. Ve uzun zamandır beklenen o özel gün,yarın idi. Bu başta valide Catherine'i heyecanlandırıyor aynı zamanda vezirlerden,hizmetlilere kadar olan herkesi mutlu ediyordu.
Harry ile Andrea sadece 1-2 kez karşılaşmışlardı. Birbirileri hakkında bildikleri tek şey,dış görünüşleri ve bulundukları statüydü.
Kısacası aşk evliliği değil,mantık evliliği yapıyorlardı.
Prenses Andrea,zaten kraliyet ailesindendi. Andrea'nın annesi,Kral Harry'nin 1. dereceden kuzeni oluyordu.
Belki de bu yüzden bu kadar kısa sürede aileler birbirine güvenmiş ve evlilik kararı alabilmişlerdi.
☄️☄️☄️☄️☄️☄️
Ertesi gün,kraliyet hanedanı güne normalden çok daha erken başladı. Artık son hazırlıkları kalmıştı ve herhangi bir sıkıntı çıkmaması için özenli davranıyorlardı.
Aynı zamanda birçok devlet İngiliz kralının evleneceğini duymuştu. Fransızlardan tutun İspanyollara kadar çeşit çeşit milletlerden ve imparatorluklardan tebrik mektupları gelmişti. Açıkçası kral bunu hiç önemsememişti. Onun için bu yazılar hiçbir anlam ifade etmiyor,İngilizler dışında diğer tüm ırklardan nefret ediyordu.
Yine de işin raconu böyle olduğu için Harry samimiyetsiz de olsa geri yanıt verdi.
Saatler ilerledikçe heyecan tavan yapıyordu. Özellikle prensesin yakın ailesinin tarafında bu heyecan daha çok hissediliyordu.
Prenses Andrea'nın kişilik özellikleri arasında pozitif olması ön plandaydı. Daima bardağın dolu tarafından bakar,hiçbir zaman ümitsizliğe kapılmazdı.Bu yüzden ailesindeki stresi olabildiğince azaltabilmeyi başarmıştı.
Herkes kralın böyle olumlu biriyle evlendiğine seviniyordu. Eşi sayesinde kendisini belki düzeltebilirdi.Derken saatler ilerliyordu.Prenses Andrea'nın saçı ve makyajı tamamlanmıştı.Daha sonra 20 milyon sterline dikilmiş gelinliğini de giydi. Küçük rötuşları da hallettikten sonra kralını beklemeye başladı.
Bu sırada eli ayağı zangır zangır titriyor,daha ilk günden yanlış bir harekette bulunmamak için dua ediyordu.
Kral,Andrea'yı şaşırtmadı. Olması gerektiği saatte gelinin odasındaydı. Dakik olmak onun için çok önemliydi. Buna çok dikkat ediyordu.
🎗🎗🎗🎗🎗🎗"Siz aziz kralımız, şu anda elini tuttuğunuz İngiliz prensesi Andrea'yı karınız olarak kabul ediyor ve Tanrı'nın ve bu tanıkların huzurunda, ikiniz de hayatta olduğunuz sürece ona sadık, sevgi dolu ve adanmış bir eş olmaya söz veriyor musunuz?"
"Veriyorum."
Alkış sesleri geniş avluyu doldurur.
Ardından vaiz bu kez Andrea'ya yönelir ve;Siz İngiltere kraliyet ailesinden asil Andrea,şu anda elini tutmakta olduğunuz kralımızın yasal ve evli eşiniz olarak kabul ediyor ve Tanrı ve tanıkların huzurunda, her ikiniz de hayatta olduğunuz sürece, ona sadık, sevgi dolu ve itaatkar bir eş olmaya söz veriyor musunuz?
"Veriyorum."
Ve tekrar alkış sesleri duyulur.
Ardından dualar okunur ve kutsama aşaması başlar.
"Baba Tanrı, Oğul Tanrı ve Kutsal Ruh Tanrı sizi bereketlesin, korusun ve sizinle birlikte olsun; Rab merhametle size kayırı oldu bir şekilde baksın ve bu hayatta sadık bir şekilde birlikte yaşamanız ve gelecek yaşamda da sonsuz yaşama sahip olmanız için sizi lütfuyla doldursun. Amen."
Herkes duaya eşlik eder ve daha sonra kral ile yeni kraliçe Andrea saraya doğru birlikte ilk adımlarını atarlar...
☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Eğlenceler,danslar ve müzikler sonunda susabildiğinde saat gecenin 3'ü idi. Kral ile kraliçe oldukça yorgun düşmüşler ve daha günün onlar için uzun olması sebebiyle kendi enerjilerini korumaya çalışmışlardı.
Organizasyon sona erdiğinde artık kral ile kraliçe odalarına geçmeye hazırlardı.
Odaları oldukça görkemliydi.
Daha sonra kral odalarının kapısını kapattı ve boğuk sesi işitildi.
"Bu kadar güzel olduğunu daha önceden bilseydim,krallığımın ilk yıllarında seni kraliçem yapmıştım bile Andrea."
•
•
•
Gelinlik:Saç-makyaj:
(Eski saç modelleri ile uyumlu sade bir makyaj bulamadım.🤦🏻♀️ İdare edelim.😂💕)
Multi'de mütüş kralımız vaaaar!😍❣️
UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR.
SİZİ ÇOK SEVİYORUM.
SAĞLICAKLA KALIN!💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
decadence//h.s
FanfictionÜlkesine ve halkına karşı baskıcı bir tutum sergilediği gibi diğer tüm milletlerden de nefret eden bir kral... Bu faşistlik onun itibarını ne zamana kadar daha koruyabilirdi?