0.2

119 19 13
                                    

1.Harry dönemi başlayalı 2 yıl oluyordu. Ve Avrupa'nın en asil kralının hala evli olmaması halkı hem tedirgin ediyor hem de merak uyandırıyordu. İngiliz soyu önemliydi ve bunun için kralın alımlı bir asilzadeyle evlenmesi gerekti.

Ama Kral Harry'nin henüz böyle bir niyeti yok gibiydi. Elbette bir gün evlenecekti fakat şu an için onun hedefleri farklıydı. Ülkesine yeni ve verimli topraklar kazandırmak istiyordu.

Ancak bunun için savaşmak gerekiyordu ve savaşta galip gelebilmek için de teknik açıdan güçlü olmaları gerekliydi.

Kral,kişilik olarak pek sabırlı biri olmadığından,savaşmak için bütün eksiklerini kısa bir sürede kapattı ve 23 Kasım günü Fransa'ya savaş açtı.

Fransa ile savaşmak oldukça güç olacaktı. Bunu farkındaydı ama içindeki öz güven sayesinde emin adımlarla savaşı yürüttü,genellikle de doğru kararlar verebilmeyi başardı.

🍃🍃🍃🍃🍃

Aradan uzun bir zaman geçti. Savaş oldukça hararetli geçiyordu. Birleşik Krallık bazen zor durumlara düşse de asla geri çekilmedi ve sonunda Fransa'ya karşı galibiyet kazandı.

Savaşın 7 yıl sürmesi gerekçesiyle de savaşın adı "Yedi Yıl Savaşları" olarak tarihte önemli bir yer kazanmıştı.

Büyük Britanyalılar,savaşı kazansalar da iyi neticeler elde ettikleri gibi kötü neticeler de elde etmişlerdi. İyi olarak,bu savaş sonucunda ülkelerinin lehine olacak verimli topraklar kazanmışlardı. Ama bir yandan da insanlardaki korku tavan yapmıştı çünkü krallarının savaşma biçimi daha çok işgal edip öldürmeye dayanıyordu. Hatta bazı askerler,işgal ettikleri yerlerdeki kadınlara tecavüz etmeyi alışkanlık etmişti. Kral Harry bu durumdan haberdar olsa da pek umursamamıştı.

Bu çok vahşice idi. Fakat vatandaşlardan hiçbiri,korkularından dolayı bunun yanlış olduğu hususunda krallarının huzuruna çıkamıyordu.

Buna cesaret etmek dünyanın en zor şeyiydi.

Yaklaşık 1 yıl kadar sonra,kralın annesi asilzade Catherine,çocuğunun sert politikasını fark etti ve şiddetinin biraz da olsa azalmasını dilediği için bir soyluyla evlenmesini istediğini belirtti. Saygıdeğer Catherine'ye göre,oğlu evlenecek ve kısa bir süre sonra da çocuğu olacaktı. Bu durum da Harry'nin şefkat duygularını kabartabilecekti.
Kral,bu isteği kabul etti çünkü tahta geçeli neredeyse 10 yıl oluyordu ve artık İngiliz soyunun devamı için evladı olmalıydı.
Kralın isteği kabul etmesinin üzerine çeşitli ülkelerden farklı farklı,soylu kızlar getirildiyse de kraliyet ailesi doğacak prensin veya prensesin tamamen İngiliz ırkından olmasını istediler. Bu yüzden de bir İngiliz prensesini Harry ile evlendirme kararını aldılar.
Kısa sürede görkemli bir evlenme töreni gerçekleşmesi niyetiyle düğün hazırlıkları başladı.
Bakalım gerçekten de valide Catherine'nin tahmin ettiği gibi oğlu merhamet duygusunu ortaya çıkartabilecek miydi?



MERHABA GÜZELLİKLEEEEER! UMARIM BÖLÜM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR.
ZAMAN İLERLEDİKÇE KOCAMAN BİR AİLE OLACAĞIZ VE BUNUN DÜŞÜNCESİ BİLE BENİ ÇOOOOK MUTLU EDİYOR!
KISA SÜREDE GENİŞ BİR KİTLEYE SAHİP OLABİLMEMİZ İÇİN LÜTFEN ARKADAŞLARINIZA KİTABIMI ÖNERİN.
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM,KENDİNİZE İYİ BAKIN!👧🏻🖤

decadence//h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin