Ofte stilte spørsmål

108 8 8
                                    

The Pluviant vil høre din historie.

Frist for skrivekonkurranse: 17. August

Pluviant2017 inviterer alle forfattere på Wattpad, både gamle og nye, stor, liten og alle andre som er glad i å skrive. Vi leser din historie, din tur til å fortelle oss hva du har på hjertet.

Hva må historien min inneholde?:

Tema og lengde er fritt, men teksten må være minst 300 tegn i var kapittel(inkludert mellomrom). Du kan også velge å skrive en kort historie. Uansett hva du velger, så må den ha 300 tegn (ord)

Hva vinner jeg?

En jury vil kåre en vinner blant alle publiserte historier. Premien er:

- En nydelig klistremerke.

- Du kan sende oss en ny bok-cover som forbli Thepluviant2017

- Vi deler boken din på våre sosiale medier, slik at den for enda mer stjerner og lesere.

Hvordan melder jeg meg på?

- Ved å tagge oss #pluviant2017

Er jeg forsatt med selvom jeg ikke tagger boka?

- Nei, da er du dessverre ikke med.

Blir det samme konkurranse neste år?

- Ja, det tror vi, vil komme. Nå får vi se hvor mange som er påmeldt, men vi kommer til å bruke samme konto. Neste år også. Så stay on.

Hvilken kategori, kan jeg legge boken min i?

- Du bestemmer så klart selv, hvilken kategori du vil legge boken din i. Vi vil at alle skal få muligheten til å være med.

Må boken være ny for å være med?

- Boken trenger ikke å være ny, men den må ha vært skrevet siden 1. desember.2016 og nedover.

Hvor mange vinnere er det og hva slags premie for hver og enkel?

- Det er altså forskjellige kategorier boken din kan vinne i. Men det er bare 5 bøker som for den største premien: en annerledes klistremerke enn alle andre. Dessverre.

Hvor mange kårer dere?

- Det svarer vi nærme på, når vi ser hvor mange som har meldt seg på.

Kan jeg melde en bok på engelsk eller ny norsk?

- Boken din kan være på:

- Engelsk
- Bokmål
- Nynorsk
---
Del dette videre med venner og familie så flere kan få det med seg.

Pluviant (2017)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora