Evet hepinize merhaba öncelikle bu kitapda anlatıcaklarım tamamen hayal üründür kafamdan oluşturduğum şeylerden ona göre yargılarsanız sevinirim önce kitapdaki karakterleri tanıyalım
ARİF Aksoy = Hiç bir zaman mutlu olamayan ama hayatı bırakmayan başrolümüz 23 yaşında mesleği yok işsiz
Şeyma Güven= Kendisi Arifin sevdiği kızdır Arifin yaşam nedeni diyebiliriz 21 yaşında mesleği avukatlıktır
Ayşe Aksoy=Arifin annesidir 56 yaşında küçük bir çiftlikleri var geçim kaynakları sadece çiflikten ibaret
Ali Güven=Şeymanın babasıdır eskiden çok zengin bir iş adamıydı ancak iflas etmesiyle beraber artık fakir düşmüştür acınıcak bir durumdadır yıllar önce ise kızını ve eşini terk etmişdir tek başına yaşamaktadır
Filiz Karadağ= Şeymanın en sevdiği arkadaşıdır şeymaya her zaman hayatı boyunca destek olmuştur lise 2 den beri arkadaş olmalarına rağmen hiç küsmemişlerdir
Evet şimdi en baştan size başımdan geçen olayları bir bir anlatıcam umarım beğenirsin hadi o zaman vakit nakitir hemen başlıyalım. Bundan tam 6 yıl önce birisiyle tanışmıştım hayatım bir boşluk içindeydi ve yapıcak hiç birşeyim yoktu daha doğrusu yapcak bişeyim olsada yapıcak takatim kalmamıştı nerdeyse intihar etmeyi bile düşündüm ama öyle bişey oldu ki karşıma biri çıktı ve tabiri caizse onun sayesinde hayata geri umutla döndüm diyebilirim onunla ilk tanışma hikayemiz şöyle oldu her zamanki gibi işim olmadığı için boş boş etrafta geziniyordum yapcak hiç bir işim olmadıgı için bir yere yetişicem diyede bir derdim yoktu o yüzden istediğimi yapabilirdim o aralar çok mutsuz olduğum için kafamı dağıtmak için denize kenarına gitmeye karar verdim bizim evin yakında çok güzel bir sahil vardı oraya gitmeye karar verdim oraya giderken yolda 3 tane serseri bir kıza sataşıyordu çantasındaki paraları almaya çalışıyorlardı bende bunu gördüm aslını söylemek gerekirse korkağımdır ama nedense içime bi cesaret geldi ve kıza yardım etmek için hızlı bir şekilde serserilerin yanına doğru koşmaya başladım.
Serserileri korkutmak için kendime yalandan bir lakap taktım Kartal Arif diye umarım işe yarar :/
Arif= Çabuk kızı rahat bırakın yoksa teker teker doğrarım sizi bana bu civarda Kartal Arif derler sizin gibi serseriler halkımızın huzurunu kaçırmaktan başka bir şey yapmıyor ya çıkın yada haddinizi bildiriyim 2 seçeneğiniz var dedim .
Serseriler= Hahaha buda kim be (Kartal Arifmiş ) Ooo çok korktuk sana ne be çekil git sen ne karışıyorsun çekil git kafamızı ağrıtma seninle uğraşamayız bide dediler sonra gene gülmeye başladılar.
Arif= Sizin beni tanımadığınız belli dedi çabuk kızı rahat bırakın yoksa olcaklardan ben sorumlu değilim .
Şeyma= Lütfen yardım edin paralarımı almaya çalışyorlar lütfen lütfen!!
Serseriler= Eh yeter kesin vır vır vır başım şişti be alın şunuda kızıda alın depoya götürüyoruz hadi acele edin oyalanmayın sakın.
Arif=Bırakın bırakın kıza dokunma ahhh bırak be !
Serseriler=Kes sesini ağzını bağlayın şunun çok zırvaladı.
Şeyma = Onu bırakın beni alın o hiç bir şey yapmadı sadece yardım etmek istedi bütün paramı veririm yalvarıyorum .
Serserilerin Patronu=Şu geveze kızında ağzını bağlayın yol boyunca hiç ses duymıyıcam tamam mı dedi ve güldü .
Serseriler= Tamam patron emrin olur deyip kızında ağzını bağlayıp depoya getirdiler bizi ellerimiz ve gözlerimiz bağlı bir şekilde depoda zorla bir sandalyeye oturdulduk
Acaba diğer bölümde nolucak Arifin bir planı var mı ? Şeymaya naptılar?hepsi diğer bölümde takipte kalın hoşcakalın !!!
Arkadaşlar şimdilik az karakter olabilir ama bende düşünüyorum nasıl karakterler eklemeliyim nasıl bir senaryo kurmalıyım diye o yüzden merak etmeyin her şey çok güzel olucak inşallah 1-2 güne yeni bölüm gelicektir takipde kalın saygılarımla yunus emre ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudumu Kaybetmeden Önce
Teen FictionTam umudu kaybetmişken aniden karşıma çıkan sen ...