*Tidigare*
- Vem har vi här då? frågade den snygga killen.
-Beatrice-
- Det här är Beatrice, du vet hon som jag har pratat om! Sa Daff.
- Åhh, jaha! Du hittade henne. Men du nämde inte att hon var sååå snygg! Sa den snygga killen, och jag började rodna.
- Vi är iallafall klara nu! Sa killen.
- Åh, bra. Då kan ni gå hem. Sa Daff.
- Beatrice, hänger du med hem till Felix? Vi ska ha FIFA kväll. Sa killen.
- Vågar jag det? Frågade jag med ett leende.
- Kom igen, vi bits inte! Sa han.
- Okej, jag hänger med! Sa jag.
- Var beredd på att förlora Oscar, hon är grym på FIFA. Sa daff. Oscar, det var alltså så han hette.
- Det får vi väll se. Sa Oscar med ett busigt leende på läpparna.
- Ha så kul! Sa Daff och kramade om mig sen så gick jag med Oscar ut till dom andra killarna.
- Jag är Oscar förresten. Sa han.
- Jo, jag hörde det! Sa jag. Vi kom ut till 3 par extremt snygga killar.
- Så här har vi Ogge, Omar och Felix. Sa Oscar.
- Hejj! Sa dom samtidigt.
- Hej, jag är Beatrice, men kalla mig för bea!
- Jo, vi har hört talas om dig. Daff kan inte sluta prata om dig. Sa Felix.
- Ska vi dra? sa Oscar.
- Visst. Sa Omar.
- Du kan åka med mig! Sa Oscar till mig.
- Vad ska vi åka på ? frågade jag.
- Moppe! Sa han och vi åkte iväg mot Felix. Vi kom fram till ett stort vitt hus, med många fönster. Vi gick in, och jag tog av mig mina skor. Jag skickade iväg ett sms till Sanna "hej, jag träffade på ett par kompisar och vi ska ha FIFA kväll. Får jag stanna? Det kan bli så att jag somnar...", jag fick snabbt svar "Åh, vad roligt att du har hittat kompisar, visst får du stanna. Vi hörs imorgon, kram!". Jag älskar allvarligt Sanna. Hon låter mig vara med kompisar... Killarna har redan ställt fram godis, läsk & redbull på bordet.
- Nu börjar vi! Sa Felix och slog ihop händerna.
*2 timmar senare*
Jag är i final, mot Oscar. Det var 10 sekunder kvar och det står 4-4. Jag dribblar förbi hans backar och skjuter MÅÅÅÅÅL, och där gick slutsignalen.- FAN VAD GÖTT!! ropade jag. Oscar slängde ifrån sig spelkontrollen. Han vart väll lite småsur. Well, jag är en bra vinnare iallafall.
- Kan vi inte göra något annat nu? Suckade Oscar.
- Nämen, är lilla Oscar lite sur nu va? Sa jag med en bebis röst.
- Käften! sa han och jag skrattade.
- Vi kan väll kö snurra flaskan? Sa Omar.
- Vad är det? Frågade jag.
- Som sanning eller konka fast det är en flaska som väljer person! Sa Omar.
- Okej, aa, vi kör! Sa jag och vi satte oss i en ring.
- Jag snurrar... sa Felix och han snurrade på flaskan. Den kom på Oscar.
- Konka. Sa han.
- Okej, grinda på Bea. sa Felix och alla brast ut i skratt.
- Ehm, okej. Sa Oscar och jag la mig ner. Han började grinda på mig och det var busvisslingar i bakgrunden. Han gick av mig och snurrade på flaskan. Den kom på mig.
- Konka. Sa jag. Jag har alltid varit en modig tjej, så varför inte?
- Kyss mig! Sa Oscar.
- Visst! sa jag och pressade mina läppar mot hans. Det var en magisk kyss, den var speciell. Jag avslutade kyssen och både jag och han hade ett leende på läpparna. Jag snurrade på flaskan och den kom på Felix..
- nej, det här var tråkigt, vi gör något annat. Sa Felix.
- Visst, men vad? Sa jag.
- Typ titta på film kanske? sa Felix och alla nickade.
- Jag kan välja film. Sa Omar och gick och tittade på filmer. Jag satte mig i soffan och Omar kom tillbaks. Nu var det bara Omar, jag & Ogge som var i rummet.
- Det vart någon skräckis! Sa han.
- Jag hatar seriöst skräck. Sa jag.
- Du kan nog gömma dig hos Oscar, han har nog inget emot det. sa Ogge.
- Men seriöst, ser du hur han tittar på dig? Det är bara på dig han tittar sådär, han är kär, i dig.. Jag lovar. Sa Omar. Felix & Oscar kom in i rummet. Oscar satte sig väldigt nära mig, och på andra sidan hade jag Omar. Filmen började och den var redan läskig.
- Nej, fan. Jag pallar inte. Kan jag sova här?
- Visst! Sa Felix.
- Vart då? Frågade jag.
- Uppe, första rummet till vänster. Sa han.
- Okej, men syns imorn gubbs! sa jag.
- Jag hänger med dig. Sa Oscar och vi gick upp.
- Asså, jag har ingenting med mig. Sa jag med en suck.
- Här du kan låna den här! Sa Oscar och kastade en stor t-shirt till mig.
- Tack! Sa jag med ett leende.
- Ska du sova med mig? Frågade jag.
- Om jag får det!? Sa han.
- Självklart! Sa jag. Jag tog på mig t-shirten, och jag tog av mig mina byxor. Jag gick till badrummet och tog bort lite smink. Sen så gick jag in till gästrummet där Oscar låg med bar sexig överkropp. Jag la mig bredvid honom, jag släckte lampan.
- Du Bea? Sa han.
- Aa? Svarade jag.
- Du är snygg & jag gillar dig. Sa han.
- Oscar? Sa jag.
- Ja? Sa han.
- Du är grymt sexig, & jag gillar dig med. Sa jag. Han kom närmare mig, och han kysste mig.
YOU ARE READING
Only you
FanfictionBeatrice Andersson, 15 år och hon kan vara en riktig badass. Hon har riktigt rött hår, snygg kropp, ganska kort. Hon älskaaar beanies & snapbacks! Hennes föräldrar lämnade henne när hon var 10. Då fick hon bo på gatan. Men inte länge, för Daff Kjel...