1 - Herşey Başlıyor

11K 216 69
                                    

Mira'dan

Sabah alarm ile uyandığımda saat 07.15 di. Banyo gidip 2 dakika da rutin işlerimi hallettim ve odama geçtim. Saçım dün akşamdan örülüydü kıvırcık olması için. Saçımın örgüsünü açıp elimle hafif düzelttikten sonra üstümü giyinmek için dolabımın karşısına geçtim. Üstüme gri bol ve göbeğimde biten bir tişört, altıma da fileli siyah çorap ve siyah çok mini olmayan bir şort giydim. Ayağıma siyah Adidaslarımı da giyince kıyafetlerim tamamdır. Makyajımı yapmadığımı hatırlayarak aynanın karşısına geçtim ve sadece eyeliner ve hafif bir ruj sürdüm. Telefonuma siyah kılıfımı takarken aşağıdan babamın sesini duymam ile aşağı indim.

Bugün babamın isteği ile aylar sonra ilk defa aşağı iniyordum. Annemin ölümünden sonra okulu birkaç ay kala bırakmıştım ve 1 hafta önce de yaz tatili başlamıştı. Bugün ise üvey annem ve üvey abim ile tanışacağım. Aslında onlardan nefret etmiyorum çünkü bu normal birşey hem babam hem de üvey annem için. Bir ömür boyunca tek başına yaşayamazsın. Zaten annem de böyle isterdi. Ben sadece annemin ölümüne üzüntülüyüm. Kılıfımı takar takmaz aşağı indim. Koltukta oturan babamın yanına gittim ve ona sarılarak oturdum.

Kahvaltı için onları bekliyoruz zaten bize taşınacaklar. Karşı tarafta bizim gibi zengin ve şirketleri var. Şirketlerimizi ortak falan yapacakmışız ama pek ilgilenmiyorum daha yeni lise son sınıfa geçeceğim. Biz hiç konuşmadan otururken kapı çaldı ben koşarak kapıyı açtım önce orta yaşlı fakat çok güzel bir kadın çıktı karşıma. Bu annem olmalıydı.

- Hoşgeldin Selen anne" diyerek sarıldım.

- Hoşbuldum Mira" derken büyük ihtimalle abla yerine anne dememe şaşırdığı belli olmuştu.
Annemin arkasından iki elinde bavul çantalarla A-ŞI-RI taş bir çocuk içeri girdi ve elindekileri kenara bıraktıktan sonra bana baktı. Bir süre bakıştıktan sonra,

- Ben Kaan" diyerek sinsi bir şekilde güldü ve beni baştan aşağı süzdü.

- Ben de Mira, memnun oldum" diyerek düzgün bir şekilde gülılümsedim.
Babamla da selamlaştıktan sonra içeri geçtik ve kahvaltı yapmaya başladık.

- Baba ben birazdan arkadaşlarımla AVM ye gideceğim"

- Tamam kızım Kaan da seninle gelse bir sorun olur mu? İstiyorsa tabii. Hem arkadaş edinmiş olur" dedi ve Kaan'a bakmaya başladım.

- Mira HANIM için sorun olmayacaksa gidebiliriz" dedi. Hanım kelimesini bastırarak ve iğneleyici bi tonda söylemişti. Çocuk bu kadar taş olmasa belki ona gıcık olabilirdim aya aşırı derecede kaslı, yakışıklı, tatl- .. Herneyse ne diyorum ben ya? Aldırış etmeden cevap verdim;

- Benim için sorun yok yediysen çıkabiliriz" dedim ve sofradan kalkıp kapıya doğru ilerledik.

Evet sevgili okuyucularım hikayenin ilk bölümü karşınızda. Multi de Kaan ve Mira var. Umarım hikaye hoşunuza gidiyordur. Kısa olduysa yeniliğimden dolayı diyorum ve yorumda belirtmenizi istiyirum. Sizin sayenizde büyüyeceğiz bu yüzden vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin şimdiden hepinizi seviyorum.

NOT: Oyuncularımız:

Kaan (üvey kardeş) = Dylan O'brien
Mira (ana karakter) = Hollamd Roden
Selen (üvey anne) = Melissa Ponzio
Ali (miranın babası) = Ian Bohen
Damla (miranın bff si) = Crystal Reed
Emir (kaanın bff si) = Tyler Posey
Deren (eski ve salak gf) = Jill Wagner
Deniz (miranın bff si) = Daniel Sharman
Aren (miranın eski bf si) = Calton Haynes
Alev (ev arkadaşı) = Shelley Hennig

Şimdilik bu kadar oyuncu belirtiyorum eğer başka karakter gelirse diğer bölümlerde belirteceğim.

Üvey Abim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin