Sıcacık yatağımda mutlu mutlu uyuyordum . Sonra bir anda alarmın sesiyle irkildim,doğruldum alarmı susturdum gözüm saate takıldı işe geç kalmıştım!!!!
Hemen yatağımdan fırladım hazırlandım kahvaltı bile yapmadan evden çıktım .
Evet Bts in makyözüydüm ve Tae 'ye aşıktım..... Ama o benim gibi birine niye baksın ki diye içimden geçirdim derin derin iç çektim bir pastaneye girdim ve bir tane doreaki aldım, otobüse bindim ve konserin olacağı yere gittim.
Personel girişinden içeri girdim etrafa baktım ve derin bir oh çektim çünkü geç kalmamıştım bir sandalyeye oturdum ve doreaki nin pakedini açtım doreakimden bi ısırık aldım ki Bts üyeleri içeri girdi...Yüzümü somurtan bir ifade oluştu içimden doreakiyi hızlı hızlı yemeye başladım.
Bana bakarak Jungkook- Hey küçük hanım yavaş ye tıkanıcaksın
Hepsi bana bakarak güldü çok utanmıştım domates gibi kızardım bir süre sonra kalktım makyaj mazemelerini hazırladım ve Tae' nin yanına gittim makyaj mazemelerini özenle dizdim ve Tae' ye baktım göz göze geldik kızardım. Tae pişkin pişkin sırıttı bir şey diyemedim elime fondeteni aldım Tae'ye makyaj yaparken sürekli gözlerime bakıyordu makyajı bitirdim.
Beğendin mi?
Tae- Hayır tekrar yap.
Neye uğradığımı şaşırmıştım bir an tökezledim makyajı silip tekrar yaptım makyaj mazemelerini topladım ve diğer üyelerede makyaj yaptım Tae sürekli beni izliyodu biraz ürkmüştüm....
Herkesin makyajını bitirdim ve bir koltuğa oturdum Tae bana bakıyordu bir şey söylemek istiyormuş gibi gözüküyordu Tae' ye döndüm
Bir şey mi söylemek istiyorsunuz?
Tae yanıma geldi kolumdan tutup kendine doğru çekti belimden sıkıca kavradı ve beni öptü! Şok içersindeydim diğer üyeler bize şaşkınlık ve wtf ifadesiyle bakıyordu Tae kulağıma eğildi
Tae- Seni seviyorum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Makyöz ....
DiversosUYARI! Bu hikaye biası Tae olanlar için kalp krizi sebebi ola bilir :3 İyi okumalar Army!