Hee mensen even tussendoor, sorry voor de eerste korte hoofdstukken, ze worden nu wel wat langer , vote op mijn boek en lees maar verder xxx
Pov Michelle
Ik stap in de politie auto en kijk naar het navigatie systeem waar de bestemming hoort te zijn , eenmaal aangekomen blijkt er niemand in het pakhuis te zijn. * ander half uur later* Ik stap uit de politie auto en open de voordeur. ik steek mijn hand op naar de politie en loop naar binnen. Mijn moeder staart me aan en wil wat schreeuwen , ik doe een " talk to my hand " gebaar op en loop naar mijn kamer. Ik zit aan mijn bureau en probeer huiswerk te maken, maar ik kan mijn hoofd er niet bij houden. Ik ga voor mijn raam staan en zie een auto langs rijden met een meisje achterin, de auto stopt om de hoek zie ik. Ik pak mijn verrekijker uit de la, loop van de trap af en ren door het steegje. Ik zie de auto staan met het meisje achter in. Ik zet mijn verrekijker voor me ogen en kijk naar de man die uit de auto stapt. De man kijkt een keer om zich heen en stapt een huis binnen. Ik zie de gordijnen in het huis dicht gaan. Zachtjes sluip ik naar de auto en kijk erin, shit het is Jessie niet. Teleurgesteld ren ik naar huis en ga op mijn bed zitten... huilend val ik in slaap.
JE LEEST
Verkracht!
Mystery / ThrillerMichelle is met haar zusje Jessie alleen thuis ze zit op haar kamer en opeens gaat de deurbel , ze loopt naar beneden en haar zusje is weg. Wat is er gebeurd?