Hee mensen mijn verhaal is bijna af , en ik zou graag willen weten hoe jullie het vonden vote= Gaat . Reactie=Awesome
xxxxxPov Jessie
Ik wil naar mama en Michelle. Ik zit aan een stoel gebonden in een groot donker pakhuis. Er komt een man binnen met een mes, ik kijk angstig naar de man. Hij houdt het mes bij mijn gezicht en vraagt mij vragen waar ik niks van snap. Ik krijg tranen in mijn ogen. ' Hoe heet je zus?' vraagt de man aan me. 'Michelle' zeg ik snikkend. Hij klikt zijn mes in en stopt hem in zijn broekzak'. Ik voel dat mijn handen los worden gemaakt en dat ik wordt meegenomen naar een bed. Ik wordt op het bed neergelegd. Mijn handen en voeten worden vastgemaakt aan het bed met handboeien. de man trekt mijn jurkje uit en gooit hem op de grond , ik voel me smerig, en gebruikt, ik wil naar huis.
Plotseling wordt er een meisje binnen gebracht ze wordt op dezelfde manier als mij behandeld, kon ik dit maar stoppen, waarom vindt de politie ons niet?. de vragen blijven door mijn hoofd spoken. Pov D.Graafman(dader)
Ik doe mijn broek en onderbroek uit en ga in het kleine meisje, het voelt zo goed. Ik zie dat het meisje pijn heeft maar dat boeit me niks. Ze begint te schreeuwen, want ik ga steeds harder. Mijn beste vriend trekt een meisje aan haar haar mee naar me toe, ik grijp het meisje bij haar arm en leg haar naast Jessie meer. ' Dit is nog niet klaar meiden' zeg ik lachend. Ik trek de kleren van het nieuw komertje uit en stop mijn lul in haar mond, en ik ga haar *** likken. 'Pijpen kind' schreeuw ik lachend.
Plotseling wordt er hard op de deur gebonkd : ' Politie open doen'. Ik maak de meisjes los pak de kleertjes op en druk de meisjes achter een luik in een kast, ' aankleden' roep ik. Ik open de deur en de politie komt binnen. ze zoeken overal ook in de kast. 1 van de agenten neemt mij en me beste vriend mee naar de voordeur en wil gaan praten.
Pov Agent Groenedijk
Ik kijk in de kast en zie een luik , ik open het en ik zie twee kleine meisjes zitten. Ik til de meisjes er uit , doe het luik dicht en neem de meisjes mee naar de nood uitgang. Ik zet ze in de politie auto, en loop via de nood uitgang weer naar binnen. Ik geef een seintje naar mijn collega, ik fluister in mijn walkie talkie: ' nog 1 extra politie auto , pakhuis, Berkenlaan'. Op mijn teken slaan we deze 2 mannen in de boeien, ' jullie zijn gearresteerd wegens kinderporno en misbruik , alles wat jullie zeggen kan tegen jullie gebruikt worden'. We zetten de Boyz in de auto en geef de twee agentes een sein dat ze afgevoerd moeten worden.
JE LEEST
Verkracht!
Mystery / ThrillerMichelle is met haar zusje Jessie alleen thuis ze zit op haar kamer en opeens gaat de deurbel , ze loopt naar beneden en haar zusje is weg. Wat is er gebeurd?