02

90 4 0
                                    

Keyifli okumalar..

Mira'dan Devam.

Ölüm gibi bi kavram ne kadar kötü bişey değil mi ? Ölmek bu kadar cabuk gerçekleşen bi kavram mıdır ? Bu kadar kolay olamaz hayır.

Eve girdiğimizde elya'nın babamın üstüne atladığında bi silah patlaması duydum ve annem kanlar içinde yerdeydi.

-' Ne yaptın baba o sihah'ın elinde ne işi var'. Bu cümleleri kurarken boğazım düğümlenmişti sanki çünkü annem kanlar içinde yerdeydi ellerim titriyordu gözlerimden yaşlar geliyordu bu böyle olmamalıydı elya telefon ile hemen ambulans'ı aradı.

-' Alo şu adrese hemen acil bi ambulans lütfen ölüyor'. Ölüyor cümlesini cok zor söylemişti çünkü annemin durumu gerçekten kötüydü. Gözlerimdeki yaşlar durmuyordu nasıl dursun annemin durumu cok kötüydü onu gördüğüm her an 'ÖLÜCEK' korkusu bedenimi sarmış durumda idi ve bu cok kötü bir histi.

Hastaneye geldiğimiz anda hemen doktorlar sedye getirdi ve annemi Acil'e kaldırdılar.

-' Baba elinde o silahın ne işi vardı ? Babam konuşamıyordu cok üzülmüştü nasıl konuşabilirdi ki annemi vurmuştu yanlışlıkla olsa bile kendini cok suçlu hissediyordu.

Elya'dan Devam.

Kendimi cok kötü hissediyordum hastanenin tuvaletine gibip elimi yüzümü yıkadım.

'- Şu halime bak makyajım akmış kötü bi durumdayım ağlamaktan gözlerim şişmiş.

Kapı açıldı içeri mira girdi onun durumu benden daha kötüydü yüzü gözü ağlamaktan şişmiş makyajı akmış kendini cok kötü hissediyordu elini yüzünü yıkadı tuvalatten cıktı.

Koridorda yürürken koltukta dayımı gördüm.

'- Dayı silah'ın ne işi vardı sende senin silah ile ne işin olabilir ki. Bunu merak ediyordum dayımın silahla ne işi olabilir gözlerine baktım gözlerinin ici öfkeli gözüküyordu gözlerinin renginin değiştiğini kısa bi sürede olsa görebiliyordum.

'- Kızım şuan bunu size açıklayamam zamanı geldiğinde herşeyi öğreniceksiniz.

Tamam diyerek konuyu daha fazla uzatmadım ayağa kalkarak mira'nın yanına gidiyordum

Kordidorda yürürken dikkatimi hasta yakınları ve ameliyathane'nin önünde umutla bekleyen insanlar dikkatimi cekti bi kadın umutla odaya bakıyordu sanırım kocası vurulmuş ameliyattan çıkmış şuan odada yatıyordu durumu kötü gibi gözüküyordu eli yüzü çizik içinde her tarafını bi kumaşla bağlamışlar sanırım araba kazası geçirmiş kadına 'ALLAH yardımcınız olsun diyerek yoluma devam ettim.

Hastane ilaç ve kan kokusundan geçilmiyordu biraz olsun nefes alabilmek için dışarı çıktım bi çardakta oturmaya gittim. Temiz hava birazda olsa iyi gelmişti olanları düşündüm herşey 5 dk içinde olmuştu. Hayat ne kadar kısa değil mi ? Küçük bir korku yüzünden bir anda bir silah patlıyor ve hastanedeyiz Ölüm denilen olay bu kadar kolay olmamalı halam ölmemeli bu olamaz yaşıcak daha cok anımız var.

Bunları düşünürken yanıma birisinin oturduğunu hissettim kafamı çevirerek oturan kişiye baktım bu kişi okulda platonığim olan kişiydi.

'- Elya burda ne işin var ? Derken gözlerinde korkuyu gördüm benim için endişe duyuyordu.

'- Halam vuruldu durumu cok kötü ve şuan yoğun bakımda hastane beni daraltığı için buraya geldim dedim.

Bu çocukta beni ceken bişeyler vardı bunun aşk olduğunu sanmıyorum aşık olucak birisi değilim belki hoşlantı olabilir belki..

Elini omzuma attı ve bana sarıldı bu gerçekten hoş bişeydi kalbimin hızlandığını hissediyordum ama neden olduğunu tahmin edemiyordum cok saçma değil mi bana sarılması bile kalbimin hızlanmasına neden olabiliyor.

'- Bu olay nasıl oldu ? dedi acaba söylemelimiydim bilmiyorum ama bilmesi bana bi zarar vermez diye düşündüm evet bir zarar vermez bilmeye hakkı var.

'- Okuldan eve dönüyorduk kuzenim ile kapıyı çalmadan içeri girdik ben dayımın elinde silah olduğunu görmedim ve sırtına atladım dayım'da o anki panik ile silah'ı ateşledi ve halam vuruldu. Bunları söylerken gözümden küçük bi yaş gelmişti üzülüyordum halam'ın ölmesini istemiyordum bu olamaz.

'- Kötü olmuş gerceken üzüldüm ne denir ki geçmiş olsun inşallah çabucak ayağa kalkar dedi. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı istemiyordum halam ölemez bu cok kötü bir his düşüncesi bile cok kötü ben ağlarken çocuk elini omzuma atarak bana sıkıca sarıldı sanki hic bırakmicak ve sevgi dolu bi sarılmaydı sanırım kendimi onun kollarında biraz daha iyi hissediyordum.

Bana ne oluyordu ben böyle birisi değildim bu çocuk beni farklı birisi yapıyor anlam veremediğim hislerim kötü yanımı kapatıp beni iyi birisine çevirmeye çalışıyor.

'- Bişey sorabilir miyim? Daha ismini bile bilmiyorum ismin nedir ? dedim bunu gerçekten merak ediyorum çünkü sanırım ondan hoşlanıyorum içimdeki adlandıramadığım duygu seli dedikleri şey küçücük bir hoşlantı olsa bile bu hissi sevmiştim.

'- İsmim Berk elya tanıştığıma memnun oldum bunu cok istemiştim ama böyle değil. dedi

Onunla konuşurken mutlumuydum tabikide birazda olsa kafam dağılmıştı mutluydum son günlerde yüzüm cok gülmüyordu okul'a başlamak hic istemiyordum ama şuan okula gitmek için can atıyorum.

Mira koşarak geliyordu ve ağlıyordu acaba halam'a bişey mi oldu inanıyorum olamaz hayır.

'- Elya elya annem ölüyor lütfen yardım et.


Merhaba arkadaşlar :)

Sanırım bölüm biraz kısa oldu 700 kelime yazabildim kafam biraz başka yerlerdeydi aklıma cok bişey gelmedi ama bölümü yazmak istedim yinede.

Bölüm sizde nasıldı yorumlarda belirtirmisiniz ?

Bu kitaba başlarken dedim ki kendi kendime bol bol yorumlar alırım bu cok hoşuma giderdi ama maalesef daha hic yorum alamadım :D Cok güzel değil mi ben sevdim bunu yorum alamamak gibi güzel bi duygu yook adlandıramam :D Cok uzattım beğendiyseniz yorum atarsanız mutlu olurum ^.^


Gecenin Gölgesi - Elya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin