Keyifli okumalar
Berk'den devam
Hastahane'nin boş koridorlarında yürüyordum önüme bakmaksızın babamın pis işlerinden bıkmıştım artık mafya olmayı ben secmemiştim babamdan bana kalan pis bir işti sadece kim ister ki her gün adam öldürmeyi ? Bir insanı öldürmek bu kadar kolay mı ? Bunları düşünürken kendimi hastahanenin dışında buldum hava birazda olsa esiyordu hastahane'nin boş olduğunu sandığım çardağına giderken orda birisinin oturduğunu gördüm bu elyaydı ona olan sevgim hic bitmicek gibi sanki kalbim kanatlanıp ellerine ucucak gibi sadece hoşlanıyormuydum bilmiyorum içimdeki his garip bir duygu.
-" Selam elya burda ne işin var ? dedim merak ediyordum acaba onunda dayısının bir mafya olduğunu biliyor mu ? Onun gözlerindeki korkuyu görünce acaba birşey mi oldu diye şüphe icinde kaldım.
-" Halam vuruldu durumu kötü hastahane beni daralttığı icin dışarı cıkıp hava almak istedim.
Bunları söylerken gözlerindeki saf korkuyu görebiliyordum sanırım dayısının henüz mafya olduğunu bilmiyor bilse ne olurdu acaba oda istermiydi bu işlere bulaşmak.
Elya'nın hakkında kücük bilgiler dışında pek bişey bilmiyordum. Biraz kötü bir kişiliği var insanlara olan nefreti içinde kötü bir kız olduğunu gösteriyor cok saf bi gülüşü var tehlikeli bir görüntüsü bu yüzden elya'dan hoşlanıyorda olabilirim.
Dayısını ne kadar tanıdığını tam soracak iken hastahane kapısından koşarak gelen bir mira gördüm.
-" Elya yardım et annem annem ölüyor.
Elya'dan devam.
Mira'nın söylediği kelimelerden sonra hemen ayağa kalkarak hastahenenin kapısından koşarak iceri girdim önüme gelene çarparak koşuyordum hemen hemşirenin yanına giderek halamın nerde olduğunu sordum.
-" Halam nerede ? hemşirenin kolunu sıkarak sinirimi atmaya calışıyordum sinirliyim çünkü halam ölüyordu bunu istemiyordum daha yaşayacak çok şeyimiz vardı.
-" Yoğun bakımda. Hemşire halamın yoğun bakımda olduğunu öğrenir öğrenmez koşarak yoğun bakıma geldik.
Kimse bişey söylemiyordu içerde neler oluyor kimsenin haberi yok ve artık bişeyler öğrenmek istiyordum durumu nasıl iyiye mi gidiyor kötü mü kimse saatlerdir bişey söylemiyor içeri doktorlar girip cıkıyor ve biz hiç bir şey yapamıyoruz.
Halamın yoğun bakıma gireli 6 saat olmuştu sonunda içeriden bir doktor cıktı sorup her şeyi öğrenmek istiyordum benim gibi bunu herkesin öğrenme isteği vardı.
-" Halamın durumu nedir doktor bey 6 saattir ameliyattasınız lütfen bişey söyleyin artık.
-" Cok zor bir savaş veriyor çok umutlanmayın sabahı göremez. Kurşun ak çiğerine isabet etmiş ve girdiği yeri parçalamış yapacağımız birşey yok dedi.
Mira'dan devam.
-" Siz ne dediğinizi biliyor musunuz doktor bey annemi kurtarın lütfen yaşayacak cok yılları var o bunu haketmedi ölmeyi haketmedi.
Gözlerimdeki yaşları tutamıyordum artık koşarak hastahanenin dışarısına cıktım kimseyi duymuyor görmüyordum ve sürekli koşuyordum arkama bile bakmadan. Gittiğim yerleri artık tanıyamıyordum gözlerimden hala yaşlar akıyor olmamalı annem ölmemeli hepsi babamın suçu ne vardı sanki ateş edicek bu kadar korkuyorsan taşıma şu lanet silah'ı bu arada babamın elinde neden silah vardı ne için silah taşıyor bunları öğrenmem lazım babamın karşısına geçip hesap sorma vakti geldi artık.
Elya'dan devam.
Mira'nın nerde olduğu belli değildi halamın ölücek haberini aldıktan sonra koşarak gitti. Onuda anlıyorum durumu kötü ve annesini cok seviyor benimde sevdiğim gibi.
-" Elya biraz konuşalım mı ? Berk omzumu dürtüp beni dışarı cıkarmak istedi.
-" Hayır dayımla özel bir konu konuşmam lazım bize biraz izin verir misin berk? diyerek berk'i kırmadan göndermek istedim.
-" Tamam. dedi sanki biraz kırılmış gibiydi ama buna alışması gerekli ben her zaman kimseyi umursamayan birisi olarak kalıcam.
Sabah'ın ilk ışıklarında gözlerimi açtığımda omzumda uyuyan bir mira ile karşılaştım. Hafifce dürterek
"- Alya kalk artık dayım ile konuşmamız gerekli dedim.
Sanki cok yorgun düşmüş ve ağlamaktan gözleri şişmişti üzülüyordum mira'nın bu haline hepsi dayımın suçu o silah olmasaydı şuan burda değildik ve şuanda güzel bir aile olarak kahvaltı yapıyor olucaktık.
Dayım bitik bi halde koridordan elinde çay ile geliyordu.
-" Dayı konuşmamız gerekli.
-" Tamam mira'yı al cafeye geç geliyorum.
Mira'yı kaldırıp cafeye doğru yürüyorduk. Herşeyi tek tek sorucaktım o silah'ın evimizde ne işi vardı şu gizemli iş nedir dayım ne iş yapıyor ve coğu zaman neden evde olmuyor bunların hepsini öğrenmek istiyordum. Cafeye geldik dayımı bekliyorduk mira cok kötü gözüküyordu ve günlerdir sadece su içmekten başka bişey yapmadı halamın durumu onu cok üzüyor anlıyordum ama ölenle ölünmez bizim hayatımıza bakmamız ve acılarımızı unutmamız gerekiyordu.
Dayım gelmişti elinde 3 cay 2 tost ve su vardı tost'u görünce gözlerimin renginin değiştiğinin farkına herkes varabilirdi çünkü bendeki tost aşkı hiç bi zaman vazgeçemiyeceğim birşeydir. Tost'u bitirip dayım ile bir an önce konuşmaya başlamak istiyordum ama nerden başlamam gerek bilmiyorum.
-" Dayı evimizde neden bir silah var? Senin şu gizemli ortadan kaybolmalarının sebep'i nedir ve neden her gece gec geliyorsun.
-" Evet kızlar size bunu en baştan anlatmak isterdim fakat yapamadım karım istemedi sizin cok masum olduğunu idda etti her zaman mira masum olabilir fakat elya senin icin bunu söyleyemem her zaman sert ve kibirli bir kız oldun şimdi söyleyeceğim kelimelerden sonra bana kızmayın olur mu belkide en çok elya sevinicek bu duruma bilemem ben doğduğum zamandan beridir bir mafya babasıyım yani mafya aleminin en korkulan ve en sert kişisiyim benden korkmayanların bana yanlış yapanların sonu hep ölümle biter ve kızlar ben artık emekli bir mafya olmak istiyorum ve sizi eğitip birer mafya yapıcam ve bütün işleri artık sen mira ve berk yapıcaksınız.
-" Ne diyorsun baba sen ? diyerek mira bayıldı.
İçimde adlandıramadığım bir mutluluk ve kafam acayip derecede karışmıştı ama şunu sormak istiyorum berk'in bu işten haberi varmıydı.
-" Dayı berk'in bu işten haberi varmıydı ? dedim
-" Evet berk benim ortağımın oğlu ve onu seninle evlendirip işleri tamamen size devir edicez.
Bölüm sonu.
Evet arkadaşlar artık bölümler cumartesi ve pazar günleri gelicek yani cumartesi 1 bölüm pazar 1 bölüm olucak yani yarın 1 bölüm daha gelicek :) Klavyemde virgül tuşu bozuk olduğu içim cümlelerde virgül kullanamıyorum o yüzden yazım hataları olabilir yani daha yeni bi yazarım banada hak verin pls :) Neyse beğendiyseniz ne mutlu bana yazım hataları için özürlerimi iletiyorum herkese iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Gölgesi - Elya
Teen FictionBen elya 17 yaşında lise 3 öğrencisiyim kuzenim Mira ile birlikte yaşıyoruz dayım bir mafya lideri ve benimde tek hayalim acımasız bi mafya olmak. Mira ile birlikte bakalım neler yaşıcaz neler yapıcaz :)