Ma simteam ciudat desi eram inconjurata de gasca si stiam ca nu voi pati nimic totusi nu ma simteam ok. De cand primisem mesajul de la Don cum ca vrea sa ne intalnim sa imi spuna ceva nu mai aveam somn. Harry era in permanenta langa mine pana si la scoala era o data a intrat cu mine in baie doar ca sa fie sigur ca nu e nimeni care sa ma raneasca. Daca nu era Harry era Kai sau oricare baiat din gasca langa mine. Se pare ca eu eram rolul principal si uram sa fiu . Inca nu vorbisem cu Bishop despre Hank dar urma sa o fac imediat ce ma vedeam cu Don. Brunetul incepuse sa ma enerveze era mereu acolo si chiar daca nu era stia tot ce faceam de multe ori imi trimitea mesaje si imi spunea unde sunt, cu cine sunt, ce fac, cum sunt imbracata si multe altele la inceput nu am acordat atentie dar pana la urma i-am zis Evei si din intamplare a auzit Kai iar de aici stiti ce a urmat.
-Copilu nu iti fa griji suntem chiar aici la o masa distanta numai daca va incerca sa te atinga chiar si cu un singur deget ii voi rupe gatul. vocea calma si linistitoare a lui Harry ma facea sa nu mai fiu asa agitata.
-Da Maya stai calma ca numai daca te atinge cu un deget ii voi zbura creieri. spune Red si isi pune bratul in jurul meu
-Ok. Am incredere in voi ca nu ma veti lasa pe mana lui Don. am zambit si am plecat de la masa noastra spre masa lui Don. Brunetul ma astepta deja zambind marsav, m-am asezat la masa cat mai departe de el si am astept sa imi zica ce avea de zis.
-Nu ma saluti micuta Maya?
-Nu. Spune ce ai de spus si gata.
-Nu, nu,nu. Intai bem ceva, discutam, radem si apoi transmit mesajul.
- Si daca nu vreau ?
-Atunci nu spun nimic. spune zambind satisfacut
-Ok. oftez infranta
-Vezi micuta Maya ca poti fi si o fata cuminte ? zambetul asta as vrea atat de mult sa i-l pot sterge de pe chip gandesc in timp ce imi retrag mana din a lui dezgustata
-Inceteaza!
-L-ai adus si pe Harry ce frumos din partea ta sa il aduci aici sa vada marele eveniment.
-Ce tot spui acolo?
-Doar nu credeai ca scapi asa ieftin nu?
-Adica ?
-Daca vrei sa iti spun ce am de spus trebuie sa ma platesti.
-Vrei bani ca sa imi transmiti mesajul?
-Nhea, nu vreau bani. Vreau sa ma platesti altfel. Spune zambind siret
Nici gand nu am sa fac asa ceva niciodata. Mi-a ajuns in acea seara nu vreau altul. Prefer sa raman fara sa stiu mesajul decat sa il sarut pe acest idiot. Nu. Gata. E hotarat.
-Nici sa nu iti treaca prin cap sa spui nu ca ori de vrei ori de nu vrei tot te voi saruta. Imi e dor sa iti simt aroma buzelor, nici nu sti cat de divine sunt micuta Maya. sopteste cu ochii inchisi iar primul lucru la care ma gandesc este daca nu cumva e nebun
-Obsedatule.
-Da sunt obsedat, sunt obsedat de tine, esti cea mai dulce obsesie micuta Maya.
-Esti ciudat.
-Poate sunt ciudat dar ciudatul asta te iubeste.
-Nu, nu ma iubesti...si chiar daca ai faceo nu vreau iubirea ta bolnava.
-De ce stai langa el ? De ce il iubesti pe el cand sti ca e rece fara inima ca nu tine la tine nici cat negru sub unghie ? Nu vrei si tu sa simti iubire, tandreta ? Toate astea ti le pot oferi eu micuta Maya, doar eu.