Capitolul 12

3.5K 116 13
                                    

   M-am ridicat de pe canapea si am deschis usa.  Violet sta in fata mea si imi zambea, alaturi de ea mai erau inca doi baieti. I-am poftit in casa. Violet s-a dus direct  in bucatarie si a luat  cutia de inghetata s-a asezat pe  canapea.

- Ei sunt Mark si Mike Reed. Sunt gemeni.  spune Violet     in timp ce manca cu pofta  din cutie

- Violet  de ce esti imbracata asa de elegant ? o intreb  nedumerita

-Iesim  ! raspunde senin si simplu tragandu-ma dupa ea si tipand la baieti sa stea pe loc

Doua ore mai tarziu eram alaturi de Violet si baieti la    un local select din New York. Depanam amintiri, ei bine eu nu  ei trei da.

Mark si Mike sunt frati gemeni si sunt veri primari cu Violet.  Desi au o varsta iniantata fata  de noi doua ne intelegem destul de bine. Mike este cel mare, stiu suna ciudat sa spun asta dar Mike e mai mare cu 10 minute fata de Mark. Ciudat este ca  desi  sunt  gemeni s-au nascut in ani diferiti. 

- Maya raspunde o data la telefonul ala.  tipa exasperata Violet

- Nu suna al meu.  spun  soptit

-Dar al cui ? intreaba Violet nervoasa privindu-ma  ca pe ultima nebuna

- Nu te mai uita asa la mine,  chiar nu este al meu. Harry si-a uitat telefonul la mine. soptesc mai mult pentru mine.

Usa este trantita  violent iar  acelasi barbat  cu gasca lui     isi face apritia in local. Zambesc.  in sfarsit am sa scap de telefon. Ma ridic de la masa  luand intai telefonul lui Styles in mana si ma indrept spre masa lor. 
Imediat ce ajung in fata lor imi dreg vocea atragandule atentia.

- Tu! spune barbatul

-Eu! raspund 

-Ce cauti aici ? ma intreaba

-Vreau sa ii dai telefonul lui Styles  la uitat. spun si il las pe masa plecand 

-Stai! aud vocea impunatoare a barbatului, ma intorc si  il vad cum imi intinde telefonul, apoi continua - Styles e plecat din oras ajunge abia diseara  poti sa il dai atunci. spune  barbatul zambind cu subinteles in timp ce imi aseaza telefonul in mana si apoi pleaca

                             *

-Maya coboara jos, te asteapta Paul. aud vocea matusi Tamara. Ma ridic din pat imi iau  papuci si cobor, dar nu inainte sa pun pauza filmului.

-Hei,ce faci ? ma intreaba Paul imediat ce ma vede

-Hei, bine ma uit la un film, tu ?

- Am venit sa vad ce faci. spune Paul zambindu-mi dulce

- Vrei sa te uiti cu mine la film ? il intreb, un zambet mare apare pe chipul sau si aproba imediat. Ii fac semn sa ma urmeze si asta si face. Parca Paul nu mi se mai pare asa de   obsedat de mine.  Poate ia trecut imi spun  in minte si urc  scarile in continuare.

Odata ajunsi in camera ne asezam in pat si pornim filmul din nou, de la capat.

                       **

O bufnitura se aude si tresar speriata din somn. Privesc in jur si ceea ce vad ma  infioara. Harry il tine strans de gat pe Paul, lipit de perete. Ma ridic din pat speriata si constat cu stupoare ca  bluza imi este ridicata pana sub sani, fiind aproape la vedere. Trag de bluza in jos si ma apropii de cei doi. Il prind pe Harry de miljoc  si il trag  spre mine incercand sa il  indepartez de Paul dar fara  reusita.

-Maya  sunteti bine ? aud vocea matusi Tamara  de dupa usa.Inghet.  Teama si frica ma curpinde  atunci cand realizez ca matusa poate intra in camera in orice clipa, si sa ma gaseasca  cu un baiat si un barbat in camera nu cred ca este   destul de ok.

-Da! raspund rapid si  incerc sa il indepartez pe Harry din nou de Paul

-Ok scumpo ! aud din nou vocea matusi si apoi pasi semn  ca a plecat de langa usa. Rasuflu usurata si imi intorc atentia spre cei doi

-Harry  dai drumul. soptesc plina de teama, cretul se intoarce spre mine si imi arunca cea mai  fioroasa privire a sa. Te rog...murmur si fac   fata aceea de catelus plouat pe care am invatat-o de la Kyle dar degeaba nu are niciun efect, Harry ma priveste la fel de incruntat si nervos ca la inceput

- Stai jos!  imi orodona facand din cap  spre pat. Ma conformez. - Bastardule ai asa mare noroc ca acum nu te pot aranja, dar fi atent nu mai vreau sa te apropi de ce  este al meu,   sa privesti sau sa ii vorbesti, vreau sa stai departe de ea si  de casa aceasta, caci jur daca te mai vad  prin  preajma ei iti  rup gatul. Ai inteles ? continua Harry apoi ii da drumul lui Paul. Acesta  fuge imediat din  camera  speriat, in timp ce Harry  ramane nemiscat privind pe geam. Dupa cum spatele i se ridica si coboara rapid atunci cand respira imi dau seama ca este nervos, al naibi de nervos.
Ma  urc in pat  si ma acopar pana in gat cu pilota de parca pilota mie scut s-au ceva de genu.  Si astept si iar astept si nimic.   Imi scot capul din pilota si dau de un Harry   ce sta in picioare cu mainile in san ce ma priveste  nervos.   Din doi pasi ajunge langa patul meu,  privirea lui   imi da de inteles ca am probleme si inca ce probleme.

-De ce mereu cand  vin la tine trebuie sa te gasesc inconjurata de idioti ? ma intreaba el  aparent calm.Tac. Nu spun nimic  Nu am ce sa spun defapt.  Raspunde copilu. continua el si se aseaza  in pat   tragandu-ma in bratele lui. -Daca nu ajungeam la timp ala vedea ceea ce nu ii este permis oricum a atins si sarutat ceea ce nu ii este permis. spune Harry si ma strange la pieptul lui  oftand.

Cateva secunde mai tarziu eu eram sub el si el deasupra mea. Imi saruta gatul    in timp ce mana lui dreapata  se strecoara pe  sub    maiou meu.  Il opresc. Se desprinde de mine si imi zambeste ca mai apoi sa isi reia  lucrul.  
Dinti lui  imi prind   breteaua de la maiou si trage de ea in jos, dezvelindu-mi  umarul  lasandul  prada buzelor  moi  si pacatoase ale lui. Imi  alinta   umarul cu saruturi usoare si  calde trimitandu-mi fiorii prin tot corpul, ca mai apoi sa isi infinga  dinti in  el facandu-ma sa tip de durere, dar  mana lui a fost mai rapida decat mine si  m-ia inabusit tipatul.

- Unul e gata mai ramn   restu. spune si coboara  in jos ridicandu-mi maioul pana sub sani. Incep sa ma zbat panicandu-ma dar fara speranta.  Cand buzele sale  fac contact cu pielea mea   ma infior si inchid ochii  lasand cateva lacrimi  sa imi scape. Doamne in ce m-am bagat gandesc eu.

- Copilu de ce plangi ?sopteste el usor ridicandusi capul  si uitandu- se la mine.  Se da jos  dupa mine  ca mai apoi sa ma stranga la pipetul lui si sa imi stearga  usor   lacrimile. Ochii de pisica ce ai ?  ma intreaba

-Nu am nimic. mint eu

Dupa zece minute in care am stat imbratisati el se ridica din pat si   se indreapta spre geam. Ma uit la el   nedumerita si curioasa el imi zambeste  seducator imi face cu ochiul apoi   sare. Ma ridic din pat fugind spre geam sperand sa  fie bine. 

Aceiasi masina neagra din aceiasi noapte sta parcata peste strada, de ea  ramzandu-se   barbatul din cafenea  cel care mai mereu e dupa fundul meu.   Imediat ce ajunge la el Harry il saluta  ca mai apoi sa se intoarca spre  mine  si sa imi zambeasca  ii zambesc si eu la randul meu.  Amicul lui imi face cu mana   si imi zambeste  la randul sau.  Se urca in masina si pleaca.
Ma duc inapoi in pat  si ma uit  la ceas este 23:30. Nu stiu de ce dar cred ca  aceasta plecare  la aceasta ora  are legatura cu mesajul  de pe telefonul lui.

Sper ca va place capitolul dragelor scuzati-ma pentru  greseliile de exprimare sau   daca am mancat litere   dar   nu mai am timp sa il corectez deoarece trebuie sa trec din nou la invatat  :))      apropo bafta la teze  si la invatat ♥♥

P.S. LY ♥♥     

Infatuation And Dangerous - PauzăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum