Lotte p.o.v.
Daar stond ik dan... In het midden van een kring. Iedereen keek mij aan, wees naar me en lachte me uit. Ik kon ieder moment huilen maar ik moest en zal me sterk houden. Ze bleven me aanwijzen. Ze bleven maar lachen en riepen naar me! "Hé, waarom draag je steeds een jogginsbroek?' vroeg Sam. Waarop Dennis antwoorde: 'Omdat ze te dik is voor een jeansbroek!' Ik hoorde iedereen lachen en opdat moment sprongen tranen in m'n ogen. 'Trriiinggg' Oef... Saved by the bell! We gingen terug naar de klas en er was nog plaats naast Liese.
Liese is m'n beste vriendin sinds de kleuterklas. Haar boeit het niet dat ik dik ben. Ik hou van haar als een zus die ik noot had! Zij is de persoon waar ik echt altijd op kan rekenen en zij kan dit ook op mij.
Lieze zag er weer prachtig uit net zoals altijd en zeg dit haar ook. Ik hoor vanachter in het lokaal iemand mij nazeggen. Ik kijk om en zie dat het Dennis is. Typisch... Hij pest me al sinds de lagere school. Heb eigenlijk nooit anders geweten.
Dennis P.O.V
DAar zit ze dan... Het mooiste meisje van heel de wereld. Ze is beeldschoon! Ik haat het dat ik altijd gemeen doe tegen haar. Ze stort iedere keer in als ik met haar haar lach. Ik zie dat aan haar blik. Er komen altijd tranen in haar ogen maar ze wil altijd haar sterk houden. Ik weet dat het fout is om met haar te lachen, maar mijn reputatie! Ben één van de populairste jongens van de hele school. En ik laat dit niet zomaar verpesten. Alhoewel ze dit eigenlijk wel waard is! Ze is prachtig! Van die mooie heldre ogen, een klein wipneusje, mooie bruine lange haren, perfecte tanden. Eigenlijk kan ik zo verder gaan. Ze is gewoon perfect voor mij! Zelfs met die kilootjes extra! Ze is altijd zo lief voor andren!
Liese P.O.V
Daar staan we dan. Midden in de refter met spaghettig & speghettisaus op onze kleren. Ik hoor iedereen lachen maar dat maakt mij niets uit. Ik kijk naar Lotte en zie haar bijna huilen. ze loopt weg, vast naar de toiletten toe. Ik kijk Sam aan en zie Dennis boos kijken naar hem. Hij heeft Sam een duw. Waarom deed hij dat nou weer. Agh jongens... Ik zal ze nooit begrijpen. Ik ren naar de toiletten toe om te gaan kijken hoe het gaat met Lotte. Wanneer ik bij de toiletten aankom hoor ik haar snikken & roepen. Ze roept allemaal nare dingen. Ze roept: ' Waarom altijd ik?! Ik wil hier weg! Ik wil dood! Haal mij hier weg!' Ik loop naar heer toe, en neem haar vast & knuffel haar stevig.
Lotte's P.O.V
Lieze zegt alles wel goed komt & dat ik rustig moet zijn. Maar ik haat zo hard mijn leven. Waarom moest Dennis nou in m'n leven bestaan?! En dan z'n maatje Sam! Hij loopt echt achter het gat van Dennis. Overal waar je Dennis ziet zie je sam lopen. Hij doet echt alles wat Dennis doet..
Dennis heeft van die misterieuze groene ogen, bruin haar die altijd in de gel staat en altijd er hip uitziet. En Sam heeft hetzelfde kapsel zoals Dennis. Eigenlijk kun je Dennis een beetje vergelijken met Zac Efron en Sam met Austin Mahone. Best wel knap maar hebben toch wel een pretentie....
Lieze's P.O.V
Lotte ligt nog altijd in m'n armen. Ik hoor haar iets zeggen. Maar ik kon het niet verstaan door al dat gehuil. Ik zeg: 'Wat?' Waarop zij zei: 'Sorry dat je hier ook mee ingesleept wordt.' Typisch Lotte, altijd eerst zorgen voor mij. Maar dat kan mij echt niets schelen dat ik onder de spaghetti zit. Ik zeg haar: 'Maar meisie toch! Dat is helemaal niet erg! Je weet dat ik je altijd zal steunen! Wat er ook gebeurt!' Ik zie een geforceerde glimlach op haar gezicht. Ze heeft me nog een knuffel en zegt : 'Kom, we gaan naar de kluisjes! Ik heb altijd wel reserve kleren liggen in m'n kluisje!'
We verkleden ons en gaan naar buiten. Ik zie een paar mensen lachen maar ik trek me daar niets van aan. Ik kijk Lotte aan, ze kijkt naar beneden en ik zie een traan over haar wang rollen. Oh! Ik heb zoveel medelijden met haar! Ze is het liefste meisje dat ik ken. We zijn al beste vrienden sind de Kleuterklas & eigenlijk meer! We zijn zelfs buren!
Lotte's P.O.V
Na een lange dag mogen we eindeljik naar huis. Ik vraag aan Liese of ze mee fietst naar huis. ' Ja, is goed!' zegt ze. Wanneer we op onze fiets kruipen horen we in de verte zeggen: 'Ze kan de beweging wel gebruiken! Kijk al dat vet!' ik negeer het en we vertrekken. Eenmaal thuis geven we elkaar een knuffel en bedank ik haar om alles wat ze voor me doet.
Ik ga naar binnen & zie m'n mam. We gaan naar elkaar toe en geven elkaar een kus op de wang en begroeten elkaar. Ze kijkt me raar aan. Ze ziet dat ik andre kleren aan heb. 'Ogh, een ongelukje op school.' Ik wil echt niet dat m'n mam weet wat er gebeurt op school. Want dan zal ze zich weer moeien en gaan ze nog meer lachen omdat ik een mama's kindje ben en het niet red zonder haar. Wanneer ik naar boben ga, ga ik op m'n bed liggen. Ik denk aan wat er gebeurt is vandaag en begin te huilen. Voordat ik het weet val ik in slaap.
~
Vote als je het leuk vind! Het betekend heel veel voor me! Geef gerust tips enzo! Commentaren mogen maar geen haat! Dankje!
JE LEEST
Internetjongen
RomanceLotte word gepest door mensen uit de klas. Ze heeft geen zelfvertrouwen en gaat op Omegle en leert Louis kennen. Lotte liegt over haar uiterlijk omdat ze bang is dat hij nooit meer dan met haar wil praten. Ze wordt stapelgek op hem. Eén van de peste...