Bak: Nem fogják kihasználni az ütőkártyát és biztos lehetsz benne, hogy ennek egy oka van: nincs ideje rád.
Vízöntő: Folytatni fogják azt, amit éppen csináltak, úgyhogy nyugodtan utálkozhatsz.
Halak: A legtöbb ember szereti őket, mert mindig próbálnak megértőek lenni, de amikor valakit sikerül felidegesíteniük akkor gyakran sírnak. Nem ütőkártyaként, hanem azért, mert nem hiszek el, hogy valaki ennyire utálhatja őket.
Kos: Általában már azelőtt idegesek, hogy bármi is történt volna.
Bika: Védekezik és megpróbál mindenben lekörözni.
Ikrek: Tudják, hogy az együttérzés mindenki számára gyenge pont és ebből előnyt is kovácsolnak maguknak.
Rák: Még akkor is, ha ők idegesítettek fel, úgy fognak viselkedni és nézni, mintha ők lennének az ártatlanok, te pedig a bűnbak.
Oroszlán: Drámaian előadja magát és kihasználja az ütőkártyát ezzel mindenkit maga mögé utasítva, te pedig úgy fogsz kijönni a helyzetből, mint a bűnös, még akkor is ha neked van igazad.
Szűz: Értelmet vetnek be érzelmek helyett, de meg fogják védeni magukat mindenképp.
Mérleg: Hisznek a karmában, úgyhogy általában elkerülik az ilyen helyzeteket, vagy simán figyelmen kívül hagynak.
Skorpió: Megesznek reggelire. Élve.
Nyilas: Először nem is fogják érteni, hogy miért is utálod őket, majd azt mondják, hogy fogadd el és lépj tovább, vagy menj az útból.
YOU ARE READING
Csillagjegyek, avagy támadnak a horoszkópok
Humor12 csillagjegy, egy könyv, rengeteg humor.