Bak: NYILVÁNOS KIVÉGZÉS F*SZSZOP*K!!!!
Vízöntő: Nevezzünk el minden egyes bolygót rólam! MOST!
Halak: Én nem szeretnék háborúzni. Nem lehetne, hogy mindenki boldogan él és megnézi mennyi édes kiscica van a palotámban?
Kos: Kijelentem, hogy háborút indítunk - darts nyilat dob a térképre - az... Északi sarkon!
Bika: Ömm... Igen! Hogy megünnepeljük az eheti öö... harmadik... ööö... esőmentes napot, hatalmas lakomát rendezünk!
Ikrek: Mondjátok meg a Spanyol királynak/ királynőnek, hogy megb*szhatja, mert ha én nem érdeklem őt, akkor engem sem érdekel a kereskedelmi politikája!
Rák: Hívjuk össze a városi gyűlést! Meg akarom fogni az összes újszülöttet és babusgatni az édes kis angyalkákat!
Oroszlán: Akkor most szenteljünk egy egész hónapot arra, hogy megünnepeljük a születésnapomat! Lakomát mindenkinek, még a parasztoknak is!
Szűz: Pszt! Hagyj békén, éppen a következő világháborút tervezem..
Mérleg: Szeretnék találkozni az összes uralkodóval, ezért szükségem lesz egy új ruhára. Ja és ma bált rendezünk... mert....mert... MERT AZT MONDTAM!
Skorpió: Mindenki a királyságban vagy meg akar ölni, vagy meg akar dugni.
Nyilas: A mai nap innentől a Nemzeti Leszarom Ma szabadnapos Vagyok nap! ÉRTVE VAGYOK?!
YOU ARE READING
Csillagjegyek, avagy támadnak a horoszkópok
Humor12 csillagjegy, egy könyv, rengeteg humor.