Sziasztok srácok! Ez lenne itt egy kis szösszenet, amit egy nagyon kedves és aranyos lány írt.
Ahogy látjátok is ez egy Jelix sztori szóval remélem nem haragszotok, hogy nem Septiplier történet az első.
Jó olvasást.*Jack*
LA-ban vagyunk, egy 5 csillagos szállodában. Ám, most szobatársat is kaptam, nem mást, mint Felixet. Pews-sal nagyon közvetlen barátságot ápolunk, mint az láthatjátok is.Hogy miért vagyunk egy szobába? Sajna nem volt elég szoba, és így nincs hely az egyikünknek. 3-am vagyunk, Mark, Felix, és Én. Mark kijelentette, biztos nem lesz egy szobába Felixel, így hozzám kértük a pótágyat.
Engem nem igazán izgat, sőt örülök, hogy nálam lesz elhelyezve Felix. Nem szeretek egyedül lenni, nem érzem magam biztonságba.
A mai nap, lesz este egy buli, és elmegyünk, mert miért ne? Kell egy kis kikapcsolódás, nekünk videósoknak is. Holnap pedig megyünk rendezvényre, pontosabban 12:00-ra ott kell lennünk a helyszínen.
Mindjárt indulunk a buliba, Felixel már a halba várakozunk Markra.
-Meddig készülődik? Egy nő is hamarabb elkészül, mint Mark!-jelenti ki Felix kicsit dühösen.
-Nyugi már. Mindjárt kész.-simogatom meg vállát, melybe kicsit megenyhül tartása, és amikor leveszem a kezem róla, nyílik is a lift ajtMarkimo lép ki.
-Indulhatunk!-villant egy mosolyt, és együtt megyünk a szállodában megrendezett buliba.
A szállodában van egy óriási díszterem, és ott lesz a buli. Szépen kivolt díszítve, és leültünk az asztalunkhoz.
Jót beszélgettünk, ittunk, hülyültünk, szokásunkhoz híven, de a két fiú túlzásba vitte az alkohol fogyasztást, így kicsit becsiccsentettek. Persze, mert miért is kell mértékkel inni.
-Na, Én mentem, holnap 11:30-ra legyetek a hallba.-köszöntem el, és a két majom, megse hallva beszélgettek, iszogattak tovább.
Kicsit rosszul esett, hogy nem is érdekeltem őket. Legalább Felixet érdekelném...
Liftbe beszállva, leesett egy könnycsepp amit nem tudok hova tenni. Miért esik ez ilyen rosszul? Lehet csak a pia miatt gondolkozok így...egyáltalán gondolkozok? Hisz nekem élettársam van!
-Idióta majom.-jelentem ki suttogva magamnak, felnézve a plafonra.
A liftből kiszállva baktattam el a szobámba, ahhol ruháimat levetve feküdtem le, így mély álomba esve.
Kb olyan 3-kor éreztem, hogy lenyomódik az ágy mellettem, így felkelek. Érzek apró csókokat a vállamon, amit bevallok, nagyon jól esett. Nem tudtam ki az, de valahonnan sejtettem, hogy ez nem más lehet, mint Felix.
Gyorsan megfordultam, és olyan közel került ágyékom az övéhez, hogy egyszerre nyögtünk fel. Miért kívántam meg ennyire? Egyáltalán miért is kívánom a legjobb barátomat?
Olyan nagy iramba kezdett el verni a szívem, mint eddig soha. Nem gondolkoztam, csak felálltam, amit Felix egy férfias morgással jelezte hogy neki ez tetszik, hisz egy száll semmibe vagyok, de felkapva egy mackót, és egy pólót indultam ki a szállodából.
A főbejáraton kilépve indultam el a legközelebbi parkba. 10 perc elteltével odaértem a kapuhoz, és a legközelebbi padon foglaltam helyet.
Mi történt most? Tettem fel magamba a kérdést.
Pontosan én sem tudom. Beleszerettem Felixbe. És ezt honnan tudom? Pár kicsi csóktól, és egy érintéstől merevedésem lett, amit természetesen takartam...vagyis próbálok takarni. Ez csak is az lehet.
YOU ARE READING
My Septiplier/Jelix Dreams
Fanfic"Hello , everybody! My is Markiplier!" *WA-POOSH*"Top o' the mornin' to ya ladies! My name is Jacksepticeye!" Hangzanak a jól ismert beköszönések, de mik történnek, ha leállnak a kamerák? Miket vágnak ki egy-egy közös videóból? Miket nem engedhetne...