JIPKA

25 4 4
                                    

Po kratším hledání jsme konečně byli...na JIPCE - jednotce intenzivní péče, kde byla v jednom z mnoha pokojů babička, přesněji v pokoji číslo 8, který byl naproti výtahu. Ležela v posteli, přikrytá až k bradě teplou peřinou. Jakmile nás uviděla rozradostnil se jí její vrásčitý obličej a usmála se. Posadila se na posteli a objala taťku a políbila ho na tvář.

BABIČKA: ,,To jste zlatí, že jste za mnou přijeli. Časopis sudoku už jsem celý vyluštila, takže tu byla nuda. A navíc ještě odvezli paní Sucháčkovou, která ležela na protější posteli, do jiného oddělení. Naštěstí mi jedna hodná sestřička donesla křížovky pro pokročilé.''

Rodiče se usadili kolem babiččiné postele na židle a se zájmem poslouchali drby, které se babička dozvěděla od ostatních v nemocnici. Chvíli jsem poslouchal, ale pak mě to omrzelo.

JÁ: ,,Nevadilo by vám kdybych se tu trochu porozhlédl a koupil si kafe?''
BABIČKA: ,,Jasně že ne, milánku, jen běž.''

Opověděla babička za všechny a já jsem vyšel na chodbu, která byla oproti babiččinu pokoji velmi tichá. Cestou k babičce jsem zpozoroval kávomat u schodů v oddělení rentgenů, takže jsem se vydal tím směrem.
---------------------------------------------------------
Vracel jsem se zpět s kelímkem teplé kávy. Vystoupal jsem po schodech, zahnul do leva a velká cedule nad dveřmi -JIPKA- mě už z dálky vítala. Míjel jsem pokoj za pokojem.
A najednou, jako kdyby do mě uhodil blesk, jsem se zastavil. Můj pohled zůstal stát na pokoji číslo 9. Uvnitř bylo šero, ale skleněnými dveřmi, patřící pokoji, jsem spatřil prvně dívku, a potom můj zrak padl na spoustu ventilátorů, monitorů a různá jiná zařízení, hadičky a sondy. Chudák holka, co jí asi je? Ptal jsem se sám sebe. Chvilku jsem tam jen tak stál. Najednou do jejího pokoje vešla sestřička a dveře za sebou jen lehounce privřela. Asi by se to nemělo, ale ta dívka mě zajímala, bylo na ní něco zvláštního, a tak jsem se malinko přiblížil ke dveřím a slyšel jsem...

Nová kapitola je hotová, doufám, že se vám bude líbit, a že si tuto knížku rádi přečtěte.

Budu ráda za votes a vaše komentáře, jste skvělí.
Mám vás ráda
Vaše prnicess123 ❤️❤️❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 24, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Spasena před smrtí Kde žijí příběhy. Začni objevovat