Deney başlayacaktı.Gerçekten cok çılgın bir deneydi.Deney şöyle olacaktı : Bir cihaz ile bu üç kişiyi aynı rüyaya bağlayacağız sonra bu kişiler bilinçli bir şekilde aynı rüyada buluşacaklar.Profesör Arthur cihaza sırayla Nancy,Micheal ve Mary'e verdi ve bunları kollarına bağlamalarını söyledi.Ardından "Pekala şimdi ben yan odaya geçip iletişim cihazımla sizle konuşabiliceğim ve odaya birazdan uyku ilacından oluşan bir koku salacağız.Herkes başını sallayarak onayladı.Odaya ilaç salındı ve yaklasık 5 dakika sonra uykuya daldılar.Profesör cihaza bağlandı ve konuşmaya başladı: "Hey beni duyuyormusunuz? " hayır.Daha kimse rüya bilincine girememişti.Profesör onların rüya bilincine girmesi bir takım sinyaller gönderdi.Ve hepsi rüyadaydı.Profesör tekrar : " Hey beni duyabiliyormusunuz? " dedi.Micheal : "Evet." Dedi.Mary Nancy ve Micheal aynı rüyadalardı.Ve rüya şekillenmeye başladı.Bir kara tahta vardı.Üstünde °KADER° yazıyordu.Üçü de yavaşca tahta yaklaştılar.Tahtaya yaklasır yaklaşmaz tahta yok oldu ve karşılarına bir bina çıkıverdi.Bu bina onların kaldığı binaydı. Nacy endişeyle : "Sizce girsek mi ? " dedi.Micheal : " Bence girelim gitsin " dedi ve binaya girdiler. İçeride Profesör Arthur İki kişiyle konuşuyordu.Takım elbiseli yakalarında özel ekip yazan rozetler vardı.üçüde yakınlaşıp konuşmaya dinlediler.
Profesör Arthur : Evet Bay Cedric ve Bay Wayne.
Wayne:Çocuklar için geldik.
Profesör Arthur : Hangi çocuklar ?
Cedric : Rüyalarını kontrol edebilenler.
Profesör Arthur : İyi ama neden ki ?
Wayne : Çünkü onları özel ekibe alıcağız.Ekibe gelip rüyalarına kontrol ederek dünyadaki sorunları giderecekler.Yani bir kahraman olacaklar.Yaşları bu işler için uygun olmasa da çocuklar bu işi dünya adına yapacaklar ve bunu yapmaktan da gayet memnun kalacaklar çünkü bir gün dünyayı kurtardıklarında bütün herkes onlara saygı duyacak.Onlar doğustan bir kahraman Arthur.Bu yetenek bunun için kullanılmalı.
Cedric : Ve bu işten iyi bir gelir alacaklar.Ayrıca sizde alacaksınız.
Wayne : 7.5 milyon dolar çocuklara.
Cedric : 1.5 milyon da size.
Profesör Arthur : Pekala o zaman ben çocuklara haber veriyim.Ve bina yok olur ardından tekrar °KADER° yazısı ortaya çıkar ve hepsi birden uyanır.Uyanır uyanmaz
Mary : "Bu da neydi böyle ! " dedi.Micheal : "Bizim rüyalarımız gerçeği yansıttığına göre... " Nancy Micheal'ı tamamladı : "Bunlar yakın zamanda gerçek olacak" Micheal : "Evet.Bu arada özel ekibin ismi neydi hatırlayan var mı ? " Mary : "DSW" dedi.Hemen internetten DSW'nin ne olduğuna baktılar.İnternette şöyle yazıyordu :
"DSW nin açılımı Dark Save World (Karanlık Dünyayı Kurtar) Bu ekip dünyada yaşanan sorunları gidermektedir.Bu sorunlar astronomi,teknoloji,atomik seyler ve garip canlılar gibi dünyaya zarar verebilecek her şey ile ilgilenirler.Yaptıkları en büyük şey Dünya'ya gelen Z-47 meteorunu etkisizleştirmektir.Z-47 meteoru dünyaya yaklaşan bir yıldız parçasıydı ve yakındaki astoitler ile alev topundan ve ışıkdan oluşan büyük bir kayaya dönüstü.İlk olarak tahmini 72 saatde dünyaya çarpıcaktı ve dünyaya çarpmasıyla büyün su enerjisini emip burayı kuraklığa çevirecekti.Işık katmanları eritecekti ve dünyayı magma basıcaktı.Nasa ilkden bu durum için çözüm yolu olarak ona lazer silahı ile ateş ettiler fakat bu lazeri Z-47 emdi ve daha da güçlendi.Bu yüzden DSW geliştirdikleri C-29 roketini uzaya tam Z-47 meteoruna yolladılar.Rokette bir kamera vardı.Uzmanlar kameradan Z-47'ye yaklaşmasını izlediler.Yaklaşık 1 kilometre kaldıgında taaifie taşını bir komut ile Z-47'ye fırlattılar Z-47 Taaifie taşının enerjisini ememezdi çünkü Taaifie taşı saf Ay tozundan oluşuyordu.Ayrıca içinde bolca vibranyum ve titanyum vardı.Z-47 meteoru taaifie taşı ile temas edince tıpkı bir şimsek gibi hızla kendi etrafında dönerek kendini küçük bir saf enerjiye dönüştürdü.C-29 uzay aracı uzmanların komutları ile Saf ışık enerjisini almıstır ve bir kutunun içine koymuştur.C-29 dünyaya döndüğünde yanında bir de enerji getirmişti.DSW hem dünyayı kurtardı hemde olası bir kuraklıkda bütün dünyayı yenileyecek enerji üretmişti.Bu enerjinin adı Salvis'di.DSW Salvis'i bir loxmantium kutusuna koyarak saklamıştı.Loxmantiyum vibranyum ' uranyum ve titanyum tozlarından oluşan bir madde. Ayrıca içinde ay tozuda vardı.Kötü olan ise kullanılan taaifie taşıydı.Taifie taşı cok güçlü bir taştı.Bunlardan sadece 9 tane vardı ve 3 tanesi kullanılmıştı.Taaifie taşı atomik kömürden yenilenmeye başladı ve şuanda dünyada atomik kömürün bulunmasıyla sayısı %30 arttı.Suanda Taaifie tasından dünyada 17 tane bulunuyor.DSW aynı zamanda mitolojik enerji topluyor ve bunu Dünyaua salarak ağaçların sayısını %50 arttırıyor.DSW'nin Dünya için yaptığı çok sey vardır ve DSW en çok saygı duyulan özel ekiptir."
Üçü de bu yazıyı okuyunca ağızları açık baka kaldılar.Onları davet edecek ekip Dünya için tüm iyiliği yapmış bir ekipti.Artık üçüde dört gözle DSW ekibini onları almak için gelmesini bekliyordu.Yaklaşık 2 hafta sonra yine bir deneydelerken Profesöre bir telefon gelir:
Steve : Profesör sizin ile görüşmek isteyenler var.
Profesör Arthur : Peki kim onlar ?
Steve : DSW ekibinden Bay Cedric ve Bay Wayne.
Profesör Arthur : Pekala geliyorum.
Nancy Mary ve Micheal birbirleri ile bakıstılar Mary birden büyük bir heyecanla : " Gelenler DSW ekibinden olmalılar " dedi.
Nancy : " Evet bizi almaya geldiler."
hepsi heyecanla beklerken 5 dakika sonra Profesör Arthur : "Beni takip edin sizi..." Micheal Profesör Arthur'un lafını keserek : " Evet biliyoruz rüyamızda görmüstük DSW'ye gidiyoruz." Profesör şaşkıklıkla onları DSW görevlilerine verdi ve el salladı.Şuan da Nancy Mary ve Micheal DSW binasına gidiyordu.Onlar bir kahraman olup dünyayı kurtaracaklardı.Hatırlarsınız bu olayların bir başlama sebebi var demiştim ve olayların başlama sebebi buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyaları Kontrol Etmek
FantasyProfesör: "Senin gizli süper güçlerin var Micheal.Gördüğün rüyalar gerçeği yansıtıyor.Eğer rüyalarını kontrol edersen geçemeyeceğin engel kalamayacak!"