İlk Görev

7 1 0
                                    

Üçü de dünya için çalışan,araştıma yapan büyük bir kuruma davet edilmişlerdi.Sonuçta onlarda dünya için her şeyi yaparlardı fakat bu olay biraz tehlikeliydi.Çünkü bunun için rüyadaki nesleri elleyip rüyadakilerle konuşacaklardı.Ve bundaki sorun olası durumda kontrolü kaybedip gerçeklik algılarını kaybedebilirler.Binaya girdiler ve hemen oranın büyüsüne kapıldılar.Daha giriş kısmında cam şişelerle deneyler yapılıyordu.Bazıları akvaryumda zehirli balıkların zehrini çıkartıyordu.Micheal bu iki adamla arabaya binerken tanışmıştı.Biri Cedric biri Wayne'di.Micheal su canlılarının çıkarılan zehrini görünce Wayne'e  :
"Şey madem siz DSW kurumu olarak dünyaya,doğaya,canlılara zarar vermiyordunuz ?" Bunun üzerine bay Wayne : "Evet zarar vermiyoruz.O su canlıları atomik Wolfram Kurdu.Bu canlıların türünü biz keşfettik.Bunlar solucan kadar ince ve küçükler fakat adındanda geldiği gibi bir kurt gibi sivri dişleri var.Aslında bunun zehri şöyle : içinde bol miktar wolfram madeni ve petrol var.Bunun nedeni bu canlıların yumurtası suda en derine bırakılır.Yumurtayı bırakan anne onları terk eder ve bir daha geri dönmez.Derinlerde yumurtasından çatlayan Wolfram Kurdu büyümek için çevresinde ki petrol ve wolfram gibi madenleri yiyerek büyür,gelişir ve sonra boyları en fazla 10 santimetreyi bulur.Onların zehrini çıkartıp donduruyoruz ve ortaya bir metal çıkıyor.Bu metalin adı Dark Owl (Karanlık Baykuş ).Bu metali mikroskoplarımızın merceklerinin arasına yerleştiriyoruz çünkü bu metalde wolfram ve petrolün yanı sıra birde Wolfram Kurdu asiti vardır.Bu üçü karışma ile tepkime gösterir ve turuncu bir sıvıya dönüşür.Bu üçü karıştırılınca bir Wolfram Kurdundan geldiği için bunun ile bir yere bakıldığında Wolfram Kurdu gibi görürüz yani bakılan şeyin vücüdunun işleyişinin ve vücundaki sağlıklı,sağlıksız şeyi görebiliriz böylece çoğu atomik canlıda bunu dondurarak merceklerde kullanırız ve şuna gelelim Wolfram Kurdu zehri çıkarıldığında veya öldürüldüğünde kendi zehrini tekrar üretir ve tekrar yaşar.Onu öldürmenin tek yolu yüksek desibel kullanmaktır.Bünyeleri bunu kaldırmaz ve patlarlar.Yani biz ona birşey yapmıyoruz.Bu durumda sen: Yanıldın ! " dedi.
Nancy ise : "BİNGO!!!" dedi.Hemen bir odaya girdiler ve Cedric girince : "Tamam şimdi ilk görevinize çıkacaksınız sizin ile iletişime geçemiyeceğiz fakat uyuduğunuzda beyin sinyallerinizi alıp sonradan rüyanızı bu sayede izleyeceğiz.Şimdi alın şu meyve sularını." Nancy : "Aaa ikram için teşekkürler.Acaba yanında donatda varmıydı ? " Cedric kafasına vurarak : "Onların içinde uyku ilacı var." Dedi ardından : " Şimdi Wayne gelicek ve ilk görevinizi söyleyecek." dedi ve odadan çıktı.Az sonra Wayne geldi ve : " Pekala çocuklar göreviniz bizim 1 hafta önce kaybettiğimiz kosmik yıldırım topu.Onu bulun ve benim odama getirin.Bakın bunun için ekstradan çabaya gerek yok sadece şunu bilin rüyadasınız ve ne hayal ederseniz o olur."
Üçününde hatırladığı tek cümle buydu.Rüyaya girmişlerdi.Kafalarında kosmik topu canlandırdılar.aniden bir top ışık saçarak büyük bir dalga oluşturdu ayrıca çevredeki tum hayvanları kendine çekiyordu.Birden Micheal Wayne'in sözünü hatırladı
"Sadece şunu bilin rüyadasınız ve ne hayal ederseniz o olur "
Hemen Micheal kosmik topu alıp Nancy ve Mary'e : "Tutunun " der ve kosmik topunun onu kaybolan yere götürmesini ister.Ve ışık hızında onun bulunduğu yere gittiler.Burası bir maden deposuydu hemen topu Wayne 'in odasına koydular sonra biri gelip "Siz rüyalarını kontrol edenlersiniz.Umarım kosmik topunu bulursunuz.Rüya gorevinde bol şans" sonra Üçü birden düşündü yoksa bu bir rüya değil miydi ? Asıl rüya burda uyuyunca mı olacaktı ? Asıl yaşam gerçek rüyaysa ? Bir anda üçüde bunları düşünürken acı çekerek vücutları silinmeye başladı.Cedric ve Wayne beyin sinyallerinin en yuksekte olduğunu görünce onların gerceklik algısın bozulduğunu anladılar ve mecburen  şok vererek  uyandırdılar.Çocuklar komada gibilerdi.Az kalsın bu rüyada hapis olacaklardı.Fakat iyi olan kosmik topunu bulup görevi tamamlamışlardı.

Rüyaları Kontrol EtmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin