7 hodín ráno. Spravila som rannú hygienu a zisla dole. Na rañajky sme mali müsli s mliekom. Obliekla sa ocesala a podme von. Mala som tricko a kratase.
......,
V Roleru
"Ahoj"pozdravila som sa. "Tak ço trénovala si tú choreografiu ?" "Hej trénovala a ide mi velmi dobre."povedala som. V Roleru som zbadala niekoho nového. Prisiel mi velmi povedomy. "Simón !" zvískla som. "Ahoj"povedal. "Tak platí to o tej tretej ?"opytal sa. "Ano platí"odpovedala som. "Tak fajn uvidíme sa tam"povedal a odisiel. Moje kamosky sa ma hned zacali pytat kdo to je odkial je atd. Ja som povedal kamarát.
Tak ideme trénovat ?" "Hej ideme "povedali vsetci. "Ambar ty chod na túto stranu, Mateoo ty sem a Jhim ty chod hentam. Ked uz sme mali vsetky pozície mohli sme zacat. Pät,sest,sedem,osem. A raz dva , tri, styri , pat, sest, sedem, osem. Tak a màme hotovo!" "Ambar ty nàm zajtra ukázes tú hudbu co si zlozila . Vsetci sme sa rozisli.......,
Doma
Babi co máme na obed ?" "Polievku a pizzu." "Tentokrát nevarenú. "Mnami konecne !" Dojedli sme. To nám teda trvalo. Pomohla som babke s riadmi a isla do svojej izby. Bolo 14:13. Zachvílu by som mala íst. Obliekla som si bordové saty ktomu klobúk s pierok a este baleríny. Ja viem trochu prehnané ale tak co uz. Prisla som k tomu miestu. Simón tam uz bol. Ako inak. "Ahoj"pozdravila som. "Ahoj" Tak co si pripravená ?" "Na co ?" "Uvidís pod za mnou." "Tak fajn"ani som nedopovedala a uz sme stáli pred budovou s názvom Tanec a muzika. To je krása !"povedala som. Páci ?" "Ani nevies ako." Tak podme do vnútra. Uvidela som lampuóny tanecnice nástroje, hudbu, malované steny. Proste vsetko. V tej chvíli sa Simón so mnou roztocil. Zacal ma krúrit po celom areáli. Ja som kricala dost. Ale vsimla som si ze sa na nas pozerajú tak som prestala. Simon toho vyuzil na to aby sa ma opytal :"Luno budes so mnou chodit ?" Tak toto som necakala. Prestalo mi bot srdce moje ruky sa nedokázali pohnút a on sa na mna pozeral a cakal na odpoved. No ja....Túto cast venujem fafacka pretoze ona ma priviedla ktomu aby som napísala novú cast. Inak nefunguju. Mi mekcene ani dlzne tak sa nehnevajte na tú gramatiku..
Tesím sa nove komentare a hlasovania. Tak u dalsej casti dufam ze mu povie ano co myslíte vy co mu povie ?"Luxana
YOU ARE READING
Soy luna
Romance""****%%%Luna je malé tiché dievča. Venuje sa brusleniu. Školu opustila už.pred tromi rokmi lebo jej tam niekto zlomil srdce. A ona sa rozhodla že to bude držať v tajnosti. No raz spozná chalana a bude jej best friend. Povie mu ona o tom ?""****%%