1 apríl

35 5 0
                                    

1 apríl ! " zvolala babka. V tej chvíli som sa tak nastvala ze som skoro odpadla. Babi !!" "Ty vies ze ja 1 april nenavidim tak preco mi toto robis. Ja neviem pretoze 1 april. Idem do izby.
....,
V izbe
Jak ja nenavidim 1 april a babka mi ho este zhorsila. Najhorsi den na celom sirom svete je 1 april ano ja viem obcas si z niekoho vystrelim aj ja ale nie na 1 april to je tak hrozny den. Ach radsej idem spat. Zajtra ma caka vystupenie. Dufam ze si kamarati zo mna budu robit srandu ! To I'm nedarujem ! Potom esye len uvidia kdo som ja !

1 april sa blizi
......,
Tak a nastal ten den. Dennik sa ani neotvori izba sa tadsej zamkne a ja sa schovam po svoju postel. Je to lepsie, ako keby si s vas mal robit niekto srandu. Horíííí !! Tak na toto jej neskocim! Nie som mala. Zisla som dole a tam vazne horelo. "Co budeme robit ?" Rychlo prec z domu !" Mam ta ! " Co ? Nechapala som o com to hovorí. 1 april Luno !" Zacala sa smiat ako koza. Ale ved hori !" Nie nehori to je umely ohen ktory som objednala !" Ako fakt ? Vytiahnes ma s postele len kvoli umelemu ohnu ? Ano ?" Zacala sa smiat jak najata. Vybehla som hore a stale si opakovala preco preco ja ! Obliekla si nohavice a tricko a rychli z domu! Ani neranajkovat, ani nedychat! Vypadnut z tohoto domu !

V ROLERU
.....,
"Ahojte " 1 april vsetci zajricali. Ako fakt to aj vy ?" "No tak sry sice vieme ze ho nemas rada ale stalo to za to ! Fajn ideme nacvicovat ! A raz..dva..tri...styri
Dobre mate skvelu energiu ! Na zajtrajsej sutazi to mate zmaknute ! Fajn ale ja uz musim !" Tak fajn maj sa "Ahojte ! A super oslavu! A preco tu nezostanes ?" " Fajn ale iba na chvilu jasne ? Jasne ! Ehmm..
Luno ? "Ano ? "Nezatancovala by si si so mnou ? "Jasne preco nie !" Akurat tam dali romanticku hudbu. Super ! Pomaly sme sa k sebe priblizovali. Az na koniec padla pusa ! Vsetci sa na nas pozerali jak na debilov. "Ale ja uz naozaj musim !" Vybehla som von rovno k svojmu domu. Babka ma uz cakala pred domom. No super este toto mi tu chybalo ! Tak co ako sa ti darilo ? Dobre a co si robila ty ? Ach ja som varila kapustu s knedlou. Mam pre teva prekvapenie. Pod fo vnutra. Tak fajn dufam ze to nebude zas to co si myslim.  Ne nebude. Na..otvor si to! Skoro som sa rozplakala... bolo tam..

Takze dalsia cast na svete. Chcela bsom to spravit az na pc ale rozhodla som sa ze este jednu napisem na mobile. Co myslite. Co tam bude ?

Luxana

Soy lunaWhere stories live. Discover now