25.

304 45 3
                                    


Heechul💕

Heechul💕: Unde ești?

Eu: Păi...

Heechul💕: ?

Eu: Pe avion...

Heechul💕: Ce?? Cum?? E o gluma cumva?

Eu: Scuze... S-au întâmplat multe și... mno... poți sa mergi cu avionul următor

Heechul💕: Baekhyun. Dar cu cine ești? Cum? De ce? Nu mai înțeleg nimic

Eu: O să îți explic mai târziu

După ce ne am urcat în avion, amândoi ne-am pus în locurile noastre, în fine, stăteam lângă acest hoț cum s-ar zice... Stai, nici nu îi știu numele

- Scuze... Pot să te întreb ceva? Zic eu. Nu îți știu numele, mi-l poți spune?

- Hahaha da normal.

Acel râset îmi parea cunoscut. Mă uitasem la el... Și... Oh, este greu de explicat dar parcă îl cunoșteam de foarte mult timp... nu știu... Numele lui începea cu C.. Ch...

- Numele meu este Chan-

- CHANYEOL! - Strig eu

Ups. Iară am dat-o in bară.

Sigur o să creadă că sunt nebun. Adică mno, cine ar stii numele unei persoane pe care nu cunoști? Ah da, un nebun ca mine!

Vreo 2 minute eram cu gândul la ce să-i spun si era timpul să-i dau repede o explicație până nu s-ar gândi la altceva...

- Uite... Scuze... Nu știu de ce am spus asta... Haha... Hai sa facem cum nu s-ar fi întâmplat nimic... ¿Bine?

- Nu mai îmi spune asta - zise el serios

- Ce vrei sa spui? Nu am mai spus asta înaint-

Da, normal, ca in filme. El, pentru un motiv anume m-a sărutat! Cum îndrăznește! Buzele lui erau calde și îmi păreau cunoscute, si numele lui, si înfățișarea lui... Tot.

Pentru un moment m-am gândit că poate el... Era ceva de înainte de accident... Dar nu-mi aduc aminte.

Acuma nu era important asta. Cel mai important lucru este ca... Nu pot să mă opresc din sărutul dulce care îmi dăduse el.

Nu stiam ce să fac. Limbele noastre se jucau în timp ce noi nu mai aveam respirație și corpurile noastre se apropiau tot mai încet făcând o atmosferă de pasiune.

Dar eram in avion... Nu puteam să facem nimic. Nu e că eu aș fi vrut...

Am încetat, fiindcă nu am mai putut ține respirația niciunul dintre noi.

Cand ne-am separat, ne-am privit în ochi... El avea ochii negrii ca cafeau si mă privea adânc. Îmi vinea dorința să-l sărut din nou.

Era o atmosferă de tăcere până când pilotul de avion a vorbit.

Amândoi ne-am tras. Eu vroiam să par normal, deci m-am uitat pe geam neatent la gândurile mele. Pana când... El se apropiase de mine încet și îmi murmura la ureche

A trecut mult timp, Byun Baekhyun

CHANBAEK WHATSAPP Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum