Avionul coborâse. Mergeam spre aeroport împreună cu el ca să-l astept pe Heechul dar pun pariu că Chanyeol nu va sta cu mine.
Erau mulți oameni care se împingeau între ei și îmi făceau cu nervii. De ce nu pot fi civilizați? Iritant. M-au făcut să mă enervez mai tare până un prost m-a împins. Aproape că cad dar el m-a ținut o secundă și m-a împins la loc cu scârbă. Adică ce p*la mea.
Nu îl înțeleg, m-a sărutat în avion si acum mă face ca pe un cacat? Scuze scuze dar sunt Baekhyun diva.
- Bun, aici trebuie să-l aștepți pe iubitul tău ?
- Nu e iubitul meu !
- Nu te altera...
- ...
- Vrei să stau tine?
- Mm.. daca vre-
N-am putut termina de vorbit din cauza telefonului meu, mă suna Heechul.
- Uite! Poate nu mai trebuie să stau cu tine - spunea zâmbind fals.
- De ce te comporți așa ?
- Eu ar trebui să te întreb.
- Poftim?
- Nu contează.
- Nu, acum îmi spui.
- Aha, vrei să-ți spun¿Nu?
- Păi.. Da!
- Îți spun... Dar nu aici.
- Ce?
Mă luase de mână și ne-am dus repede din aeroport lăsând bagajele acolo.
- Chanyeol! Unde mergem?
- Ți-am spus, nu mai imi spune numele.
- De ce?
El se oprise.
- Chiar... Așa repede ai uitat de mine?
- Nu ... Nu înțeleg ce spui...
Se întoarse spre mine
- Baekhyun, nu mă mai recunoști?
- Ascultă Chanyeol...
- Scuze.
Nu imi ieșeau cuvintele.
- Scuze Baekhyun prin tot ce a trebuit să treci. Scuze ca nu te-am putut valora. Scuze ca nu am fost persoana pe care tu credea-i că eram. Scuze că nu te am putut proteja. Scuze că nu am fost mereu lângă tine. Scuze.
Am fost un om groaznic în viața ta, nici nu ar trebui să vorbesc cu tine dar inima asta îmi spuneImi ieșeau lacrimile fără motiv.
- Baekhyun
- Chanyeol...
Vine spre mine, și îmi dăduse un sărut dulce în timp ce amândoi plângeam fără motiv. Ne atingeam fără motiv. Ne imbrațișam fără motiv. Iar inima imi bătea foarte repede , da , fără motiv.
- Baekhyun... - Îmi spunea numele în timp ce îmi mângâia obrajul.
- Chanyeol - spuneam zâmbind.
- Hai la mine acasă.
/ Scuze ca nu am mai postat de mult:)) /
CITEȘTI
CHANBAEK WHATSAPP
Fanfiction"Bună, cine ești?" ✨ Cuplu principal: Chanbaek ✨ ✨ Cuplu secundar: Kaisoo ✨ ✨ Cuplu al treilea: Hunhan ✨ Daca nu iti place >YAOI< poti pleca, bye💕