"off"
Sanırım daha önce hiç bu kadar canım çekmemişti. İnsanları öldürmeyi sevmesem de bunu yapmak zorundaydım.
Hem bi insan kanı içmeyeli uzun zaman oluyordu.
Hemen işe koyuldum. Ehliyetim olmasa da araba kullanmayı biliyordum. Saat gece 2 gibi anahtarları çekmecemden aldım. arabaya bindikten sonra kuytu bir yere sürmeye başladım. Bazı insancıklar salak gibi bu tür yerlerde dolaşabiliyordu. Yani tabi genelde sarhoşlar.
Bunu düşününce göz devirdim. Sarhoşların kanı değişik bi şey oluyordu. Ve ben bunu sevmiyordum. Ama zorunluluklar napalım.
Ben bunları düşünürken daha şehir içindeydim. kırmızı ışıkta dururken yandaki adama bana el hareketi yapınca yüzümü ekşittim.
Bundan nefret ediyordum. Biliyordum, çok güzel olmasam da ortalamanın üstündeydim. Tabi ya ne sandın. Ama bu böyle yapmalarının benim sorunum olduğu anlamına gelmiyordu. Ve bu beni Tolga kadar sinirlendiriyordu. Tolga aklıma gelince sırıttım. yeşil ışık yanıp ben gaza basınca aklıma onun minnoşluğu geldi. Ve tabi ki gıcıklığı.
Onu düşünmeyi kesip siyah modifiye arabayı takip etmeye başladım. Ne yani bu onun yanına mı kalacaktı? O hızlanınca ben de hızlandım. O da beni fahişe sandığı için hemen ormana girdi. Ben de peşinden tabi. Arabayı durdurup inince bu gencecik çocuğa yazık olacak diye düşünüp sırıttım o da sırıtınca onun yanına doğru kıvırta kıvırta yürümeye başladım.büyük elleri belimi sarıp beni arabaya yapıştırdı. tişörtümün ucunu kavrayınca kolunu döndürüp ben onu arabaya yasladım. Onunson gördüğü yüzün ve dişlerin sahibi olduğumu hatırlatıp boğazına yapıştım.
Ama sonra o tanıdık ses kulaklarıma dolunca donup kaldım.
"İdil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Vampir Gördüm Sanki
VampireHEYOO! Bu hikayeyi okuduktan sonra asla eskisi gibi olamayacaksın. Şaka be şaka ! Eğer hem gülmek hem vampirleşmek hem de aşık olmak istiyorsan hikayeme beklerim.