wad jungkook
"jungkook bangun lah"kata taera sambil menangis di sisi jungkook yang terbaring.
"dah 2 hari awak koma.awak tak penat ke baring lama2 haa awak tak kesian ke dekat saya jungkook *hisk hisk hisk*"kata taera sambil menangis dengan lagi kuat.
tiba tiba
"where is my son?"kata seorang wanita yang agak berusia tapi masih kelihatan muda masuk ke dalam wad jungkook dan bertanya sambil menangis.
"aunty ! kenapa lambat sangat aunty sampai kesian jungkook tunggu aunty lama sangat"kata taera sambil mengelap sisa air matanya.
"you shut up! you know what this is all your fault! kalau anak aku tak bercinta dengan kau dan ikut aku pergi amerika dia takkan terbaring dekat sini and now aku nak kau keluar dari sini dan jangan tunjuk muka kau lagi depan dia! " jerit puan jeon kepada taera dan membuat kan semua orang yang berada berdekatan memandang mereka.
"tapi aunty ini semua takdir bukan salah saya.saya cintakan dia sangat2 aunty tolong lah jangan pisahkan kami *hisk hisk hisk* "balas taera sambil menangis dan merayu kepada puan jeon.
"shut your mouth and get out!" jerit puan jeon.
"baiklah aunty tapi kalau dia dah sedar tolong cakap pada dia saya minta maaf dan tolong cakap pada dia saranghae"kata taera dan berlalu pergi keluar dari dalam wad jungkook
Rooftop Hospital
"kenapa!!! kenapaaa!!! semua ni terjadi dekat aku!!! "jerit taera yang sedang berada di rooftop hospital sambil duduk mencangkung dan memukul2 kepala nya.
"stop it"kata seorang namja sambil memegang pergelangan tangan taera untuk menyuruh taera berhentikan perbuatannya tadi.
"bangunlah jom kita duduk dekat sana"kata namja tadi sambil memegang tangan taera untuk menyuruhnya bangun dan memimpin tangan taera menuju ke bangku yang berdekatan.
"kau siapa ?" akhirnya taera bersuara
"saya kim taehyung tapi awak boleh panggil saya tae. awak?"kata taehyung sambil menghulurkan tangannya untuk berjabat tangan.
"ouhh saya ahn taera awak boleh panggil saya taera."balas taera sambil menyambut huluran tangan taehyung.
"ehh nama kita dah nak dekat sama lah jodoh kuat ni hahaha"kata taehyung sambil membuat lawak yang tak seberapa nak lawak tu pfftt
"haha"balas taera dengan nada yang tidak ikhlas.
suasana tiba tiba menjadi krik~ krik ~ krik ~
"apa salah saya ? saya tak bersalah... saya sayangkan dia...kenapa saya perlu hadapi semua ini? kenapa tae ? "tanya taera sambil mengalirkan air mata.
"awak tak salah pun walaupun saya tak tau cerita tapi saya tau yang awak tak bersalah"balas tae sambil menarik taera dekat kearah nya lalu memeluk taera untuk menenangkan nya.
"maafkan saya kalau saya menyusahkan awak"kata taera yang masih berada di dalam dakapan taehyung.
"gwenchana taera yaa tk susah pon"balas taehyung sambil menepuk lembut belakang taera untuk menenangkan nya.
puan jeon p.o.v
klik klik
padan muka kau yeoja tak sedar diri.kau tunggu nasib kau nanti.aku ada bukti untuk tunjukkan kepada jungkook gambar yang kau curang belakang dia.
end p.o.v
T.B.C
VOTE AND COMMENT 👌🏻😘
YOU ARE READING
FATE [KIM TAEHYUNG]
FanfictionNasib setiap manusia semuanya tidak sama.Ada yang bernasib malang dan juga bernasib baik. Nasib manusia yang bernama Ahn Taera tidak lah begitu baik dan tidak lah begitu malang kalau nak tau nasib Ahn Taera ni mcm mne so baca lah hehe😁👌🏻