כמה פעמים חיפשת את עצמך בגוגל?
הוו לפחות שלוש פעמים .____.כמה התמונה שלי חמודה מ-נעע ל-אני נמסה פה מחמידות?
זה בייבי מואנה. קיבלתי התקף לב מחמידות יתר.איך את אוכלת תירס? גרגירים גרגירים או הכל ביחד?
למה תמיד שואלים את זה? 😂
כזה מעניין אנשים לדעת איך אחרים אוכלים תירס? 0:
אני אוכלת גרגירים גרגירים זה יותר כיף 🙄תירס חם/קר?
אני ממש אוהבת את שניהםאת ראית דוקטור הו?
אף פעם לא ראיתי אבל אני אולי אנסה, פשוט אני לא יודעת עד כמה זה יעניין אותי (:מאוהבת בדייויד טננט?
לא. 😅ראית וונדר וומן? אם כן איך היה ומה חשבת על גלוש המלכה שלנו?
וואו. הסרט היה מדהים, הוא היה מרתק ומרגש, והמשחק של גל היה מושלם. 😻
אזהרת ספויילר 👇🏼
אני עדיין לא מאמינה שהוא מת. למה עשו לי את זה!? אני פשוט בכיתי כל הסוף ☹️את אוהבת בן אנד ג׳ריס?
אני יכולה לחיות על בן אנד ג׳ריס!! בעיקר וניל עוגיות או בראוניז עאעאעאגם את ערה ב4 בבוקר?
כן 🙈בא לך לישון?
תמיד בא לי לישון 😴את פולנייה?
לא אבל תמיד חושבים שאני רוסייה 🤔 אני בכלל מרוקאית, יונייה ובולגרייה (לא זה לא מצחיק שזה דומה לגבינה בולגרית >: )אוהבת קניידלעך?
קניידלעך בפסח זה אהבת חייי, רציני כל פסח אני חיה על זה 😂אכלת פעם גפילטע פיש?
יאפ. אכלתי וזה די מגעיל אבל זה כן אכיל, אני לא מבינה למה תמיד כולם עושים מזה סיפור כאילו זה רעל XDמה דעתך הפוליטית?
מעדיפה לא להגיד את דעתי הפוליטית, ותכלס זה גם לא כזה משנה (:איזה כיתה את?
אני עולה ל-ט׳ ואני ממש מתרגשת לקראת זה כי מתחיל לנו הבחירה של המגמות 🙆🏼מה הלהקה האהובה עלייך?
BMTH
יש להם שירים מדהימים, ואני מרגישה שהם פשוט מתארים את כל הרגשות שיש לי, המוזיקה שלהם ממש עזרה לי בתקופות קשות.מי הקראשים המפורסמים שלך?
שון מנדס, מת׳יו דדאריו, טיילר פוסי, דומיניק שרווד, זאק אפרון, לאקי בלו סמית׳מה הסרטון של שיר הכי אהוב עלייך?
ממש אהבתי את הקליפ של new rules של דואה ליפה 3:התשובות האחרונות לביינתיםםם, אם אתם רוצים אתם יכולים לשאול עוד >~<
ופתחתי ספר כריכות, אתם יותר ממוזמנים להסתכל ואפילו להוסיף לספריה 😉
YOU ARE READING
My Randoms Book
Randomאז גם אני נפלתי קורבן לספרי רנדומליות ופתחתי אחד, פה אני אחפור, אחפור ואמשיך לחפור אם אתם אוהבים חפירות ואני מעניינת אתכם, ברוכים הבאים!