Okuldaki en güzel günlerimden biriydi.Yani taki bizim grupla tanışana kadar.Aslında sakın onlar hayatıma girdiğinde üzüldüğüm sanmayın..!! Asıl macera bundan sonra başlıyor.
★★★★★★★
Merhaba ben Derin.Lise son öğrencisiyim.Okulda pek tanınmayan okuldaki popüler kızlar gibi saçıma kıyafetime önem göstermeyen bir kızdım.Bizim sınıf dışında kimse beni tanımazdı.O zamanlar lise 1 deydim.Yani en ezik sınıftaydım.Aşık olduğum bir çocuk vardı.Adı Melih'ti.Melih beni sevmiyordu.Hatta benle dalga geçiyordu o zamanlar.Kendiside o kadar popüler değildi ama oda başkasını seviyordu.Tenefüslerde salak gibi onun yanına gidiyordum hep.Bana takla atmayı öğrettiğinde çok mutlu olmuştum.Ama hala takla atamıyorum.Sonra okullar tatil oldu ve lise 2 ye geçtik.Ve o gitti.Yani Melih gitti.Hemde başka okula.Çok üzülmüştüm ama kimseye belli etmiyordum.Lise 2 benim hayatımı değiştirdi.Lise 1 in yarı döneminde Çağla diye bir kızla tanıştım.Çok iyi bir kızdı.Aynı burçta,çok duygusal,kitap okumayı seven bir kızdı aynı benim gibi.Kara kaş kara göz esmer biriydi.Herkes bizi bir arada görünce ikiz sanıyordu.Bende onla bff olmuştum.Birbirimizi çok seviyoruz tüm sırlarımız birbirimize anlatırdık.Onun yeri ayrıdır bende.Melihi sevdiğimi ilk ona söylemiştim.Sonra Lise 2 ye geçtik.Ve ben artık servisle gidip gelmeye başlayacaktım.Önceden babam bırakır ve gene babam alırdı beni okuldan.Babam işlerinden dolayı beni servise verdi.Servise gittiğimde bir kızın yanı boştu.O kız benden kısa siyah kısa saçlı esmer bir kızdı.Ve sivilceleri vardı.(djdjdndn)
"Yanına oturabilirmiyim?"
"Tabii." dedi ve hemen çantasını kaldırdı koltuktan.Bende oturdum.
"Teşekkür ederim."
"Önemli değil."
"Bu arada ben Derin."
"Bende Yaprak"
"Memnun oldum"
"Bende" sonra yol boyunca konuştuk.O günden sonra Yaprakla çok yakın arkadaş olduk aynı Çağla gibi.Servisten gene bir kızla daha tanıştım.Adı Burcuydu.Oda sarışın bir kızdı.Onunla çok yakın arkadaş olmuştuk fakat Yaprak ve Burcu bizden önce tanışmışlardı aynı Çağla ve ben gibi.Sonra ben Çağlayı Burcu ve Yaprakla tanıştırdım ve çook yakın arakadaş olduk.Yani bizi böyle düşünebilirsiniz.👆
Biz artık çok büyük bir fbff olduk.(fbff yi ben uydurdum anlamı four best friend forever) ve kendimize whtsapp grubu kurduk adı BDYÇ burcu-derin-yaprak-çağla sonra biz okulda pölüler olmaya karar verdik ben saçımı her gün toplayan kız hergün saçımı açmaya başladım saçlarım kıyafetlerime çok öbem vermeye başladım tabi dersleri ihmal etmedim asla.Aynı şekilde burcu çağla ve yapraktada büyük değişimler olmuştu.Sivilcelerini kapatmak için krem kullanıyordu Yaprak.Çağla kendine dikkay etmeye başladı.Burcuda öyle.Sonra her tenefüş birlikte gezen dedikodu yapam bir grup olduk.Onları çok seviyordum.Sonra Yaprak bir gün dediki artık ben kendime sevgili bulmak istiyorum önerileriniz varsa isterim dedi.Bende bizim sınıftan tam Yaprağa uygun bir oğlan buldum.
"Kanka sana göre birini biliyorum."
"Kimmiş o?" dedi Yaprak bana.
"Bizim sınıftan adı Alper"
"Hmmm...Bir bakalım şu çocuğa.*************YAPRAKTAN**********
Hemen Derinin dediği çocuğu tanımadan takip ettim.Ve gerçemten yakışıklıydı.Sonra biz onu bizim sınıftan biriyle takip ederken bizim ona baktığımız gördü ve yanımıza geldi.
" Ya sen beni mi takip ediyorsun?"
"Hayır be salak ne takip edicem seni"
"Ben neredeysem sende oradasın."
Sonra böyle kavga ettik.Sonra yanındaki diğer çocuk
"Barış gel maça devam" dedi.NE Barışmı? Ama adı hani Alperdi?
Adını Alper sandığım fakat Barış olan yakışklı:
"Tamam Alper geliyorum" dedi.Ne yani ben yanlış kişiye mi aşık olmuştum.? Olanları bizim guruba anlattım onlarda şok olmuşlardı.************DERİNDEN************
Yaprak kendi şoka girdi fakat bizide şok etti.Bizim yan sınıfta olan bir çocuk vardı.Tamam keko gibiydi adı Tunç tu.Uzun bi ara Çağla ile canımız sıkıldığında onun yanına giderdik.Ve o bizi güldürürdü.Beni güldürmeyi başardığı için onu sevmiştim. Meğer oda beni seviyormuş öyle söylüyorlardı.Ama ben gene ona yakın ilgi gösterirdim.Birgün bizim sınıfın kabadayısı bana sordu:
"Sen kimi seviyorsun?"
Biraz zorladım ama bana söylettirdi.
"Tuncu seviyorum" dedim.Ama kimseye söylemeyeceğine yemin etti.Söylerse bende onunkini söylerdim.Onunki başka bir sınıftan Nuran diye bir kızdı ben güzel bir kız değildi.