Capitolul.3

2.5K 116 13
                                    

Când îl vad pe Dylan care evindent incepe sa țipe si sami pue 10 i trebari pe secunda...wow se pare ca pt ci eva este posibil asa ceva😂😂😂
Dylan(Dy)-Cine naiba te crezi? De ce dracu ai aparut? Cum-de mai invins? Și de ce dracu te ascunzi dupa o eșarfa tâmpită?
...Ba da asta sa infoiat in pene asta...ba daca sai dau o lectie de toata frumusetea ar fe pur si simplu perfect.ba de ce vrei sai dai lui asta o lectie???hmmm sau iti place ce vezi?taci constiinta indioata!hahaha tocnai tei facut pe tine idioata...mai taci si plus la asta stiu ce pune la cale vrea sami dea esarfa jos ce pacat ca orcum no sami vada fata mea frumoasa😂...
Eu-Ho baiatule ca teai infoiat in pene mai ceva ca o gaină😂a da si sati raspund la i trebari su nu???
Dy-Raspubde ba o data ca numai pot ca din cauza ta imi pierd timpul pretios!
Eu-Daca totusi insisti atit de tare incit no sati poti face somnul de frumusete trebue sa raspund!!! Deci..poate incepeai cu un buna si apoi cu intrebarile
1.mmmm da eu nu ma cred ci sunt QUEN...2.Nu am aparut din senin ci doar am zburat cu avionul din NEW YORK CITI...3.Cum team invins ei bine grea intrebare dar in fine team invins cu frumuseța asta *spun si arat spre mașina*...4.Eii bine la asta chiar nu vreau sa-ți raspund fiinca ei bine esti un ratat si ratați nu au voe sa stie cine sunt yo...ok deci eu plec bye...nici nu ma indepartez de el mult caci ma prinde de mina si ma intiarce printro pirueta astfel ochii nostrii contactinsuse...dupa citeva minute de holbat imi ea esarfa de la gura si o tine in mina iar eu ei bine eu eram acum super extra mega de nervoasa!!! noroc de viața mea ca mam gindit sami pun o masca ca de altfel eram terminata...ei bine nu am stat mult pe ginduri ca am inceput sal bat si plas ka asta daruindui un machiaj fabulos de un violet inchis...dupa ce am terminat treaba cu gaina infoiata in pene am plecat de urgența acasa...ei bine cred ca ai mei dorm avind invedere ca e 2 dimineața... Bai e noapte si dimineața in acelasi timp iar eu merg cu viteza de 400km\h ajung acasa si vad ca toate luminile sunt stinse asta inseamna ca ai mei dorm urc incet incet in camera mea dupa care sar pe pat gindinduna la ziua de miine cum va fii si asa incet incet ajung in lumea mininata a viselor...

Fosta Tocilară💙... NEEDITATĂ Greșeli Mari😊Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum