#17

247 12 1
                                    

Bu gun sizlerle ailemin Reynmene tepkisini anlaticam .Ilk olarak benim bi abim var ve ilk olarak onun tepkisini anlatmak istiyorum.
                     ABİM
Öncelikle abim boyle seylere hic gelemez odamdaki reynmen fotagraflarini gorunce baya kizmisti yani yok salakcaymis.Cekdigi videolar guzel deyilmis falan.Ama ben bunlarin hicbirine aldanmadim ve onu sevmeye devvam etim edicemde.Zaten dogru olani buydu ve sonra zaten bu duruma alisti.
                  ANNEM
Ilk olarak annem duvarimi gordugumde ve telefonumun ekranini gordugunde sasirdi.Iste bu kim falan ben anneme anlattim ve videolarini izlettim.Duvarima yapistirdigim icin kizdi cunku boyayi yeni yaptirdik ve boyanin soyulmasindan sikayet etti baska bisey demedi zaten.
                BABAM
Babam pek bisey demedi yani tepki vermedi ama ben her cumleye onu kattigim icin birraz biktilarrrr.Ve sadece Ona kizdi
                DIGER AILEDEKILER
Hepsi sacma buluyo.Ama kendi sevdiklwrine bisey diyemiyolar.herneyse teyzelerim ozellikle buyuk teyzem karsi cikiyo ."Bizene elin adamindan"falan diyo hep.Digerleri pek bisey demez.Amcam sinirlendi biraz ilk gordugunde "o neymis oyle kiz fenomen yok mu" olmustu tabi ben hiiiiiic birine aldiris etmiyorum ve etmicemde....


        R♥E♥Y♥N♥M♥E♥N
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Reynmen Hakkındaki HerşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin