Co sądzi o tobie Wielki Wróbel?

1.4K 77 40
                                    

Baran: Uważa, że jesteś zacofanym dzikusem i chciałby, żebyś stanął/stanęła przed sądem, a on mógłby cię skazać na poćwiartowanie.

Byk: Chciałby wyciąć wszystkie twoje Czardrzewa, a ciebie zamknąć w ciemnicy. Tam każdego można nawrócić.

Bliźnięta: Nie wie zbyt dużo o twoim bogu, ale i tak by cię biczował na środku Wielkiego Septu Baelora.

Rak: Bardzo się cieszy, że często studiujesz Siedmioramienną Gwiazdę, ale najchętniej by cię widział w Milczących Siostrach/Braciach Ubogich.

Lew: Nie lubi cię za bardzo, ale boi się zadzierać z maeterami.

Panna: Sądzi, że jesteś zakałą wszystkich ludzi wierzących i powinieneś/powinnaś przejść marsz wstydu.

Waga: Szanuję twoją wiarę, bo utożsamia śmierć z Nieznajomym. Niepokoi go jednak fakt, że wybrałeś/wybrałaś w jego mniemaniu najbardziej tajemniczego boga.

Skorpion: Uważa cię za alkoholika/alkoholiczkę i nie traktuje cię poważnie, zamknąłby cię w ciemnicy na bardzo długo.

Strzelec: Lubi cię i najchętniej widziałby cię w roli Septona/Septy.

Koziorożec: W jego mniemaniu twój bóg to demon i chciałby, żebyś się z nim połączył\połączyła. Czyli jego marzeniem jest spalenie cię żywcem.

Wodnik: Jego zdaniem Utopiony Bóg to kolejny demon, a ty to łupieżca. Połączyłby cię z twoim bogiem, topiąc cię w Czarnym Nurcie.

Ryby: Bardzo cię lubi i chciałby, abyś dołączył/dołączyła do Najpobożniejszych.



Gra o Tron: ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz