Před Beacon Hillskou střední se i teď, brzy ráno poflakovaly hloučky lidí. Mezi všemi zaparkovanými auty stál jako vždy i tmavě modrý Jeep. Auta v jeho blízkosti byla opuštěná. Z otevřených dveří vyčuhoval Stiles, čekající na Scotta. Vypadal nezvykle unaveně a bez energie.
Avšak jakmile na parkoviště zavítala zelená Crosska, všechna jeho energie byla zpět. Energeticky vyskočil z Jeepu, přičemž mírně neopatrně odřel vedlejší auto. Nevině se rozhlédl po majiteli, ale nikde nikdo. Přestal to řešit a vrhl se za Scottem.
„Tak co? Něco nového?“ ozval se Scott mezitím, co úhledně stavěl motorku.
„Nic…zdá se, že včerejší noc byla klidná…“Poznamenal Stiles, trochu smutným tónem.
Scott se na něj otočil a chtěl mu ještě něco navrhnout. Ale jen co otevřel pusu, ozvalo se hluboké vrčení motoru. Túrování motoru ohlušilo snad celé parkoviště. Přímo okolo nich projelo temně černé auto se zatmavenými skly.
Scott se rozhlédl po parkovišti, všichni zaujatě sledovali auto. Dokonce i několik učitelů a žáků se vykláněli z oken školy.
Auto zajelo na jedno z míst, kde doposud vždy parkovali učitelé. Scott na Stilese krátce tázavě pohlédl. Vše utichlo…
Z auta sebejistě vystoupil zhruba třicetiletý „mladík“ . Vše bylo až děsivě tiché…
Tmavé přiléhavé tričko rýsovalo jeho atletickou postavu. Sundal si sluneční brýle a rozhlédl se po parkovišti. Do světa jako by se najednou vrátil zvuk. Všichni se bleskově vrátili k původním činnostem.
Jen Scott a Stiles pečlivě sledovali cizince, který zamířil po schodech do školy. Několik vteřin na to následovalo zvonění. Celé parkoviště se začalo sborově balit.
„Kdo to kruci je ?!“ Začal Scott, jakmile se zavřely dveře od školy.
„Novej učitel… Chemie, Fyzika… mám takový dojem.“
„A tohle víš odkud?“
„Divil by ses, kolik se toho dozvíš o ročník výš…“ Podal Stiles vítězoslavné vysvětlení.
„Áha, no… neměli bychom radši jít?“
„Jo, máš pravdu.“ Kývl Stiles a oba se vydali společně s davem, dovnitř budovy školy.