Pro sledovatele seriálu Teen WOLF bude trochu těžší přenastavit si příběh :) Odehráva se ve 3 sérii mezi 12 a 13 dílem ;) jsme tu dvě autorky a za jakýkoli komentář či Vote nebo jiné vyjádření názoru budeme vděčné
Caelan & Tate
EvilBannanas***********
Zvonek ohlásil konec poslední hodiny a z budovy školy se vyvalily tucty žáků, snažíc se dostat, co nejrychleji domů. Mezi nimi, jako vždy se na parkoviště snažili prodrat i Stiles se Scottem. Scott vzal do rukou svou metalízovou helmu a nasedl na zelenou cross-motorku.
„Takže v půl šesté příjezd." Zavolal na Scotta, Stiles z Jeepu. Scott je kývl, nasadil si helmu a chystal se nastartovat motorku, ale pak se zastavil: „ Vážně mi to nemůžeš říct teď?" Stiles najel vedle něj a vyklonil se z okýnka: „ Můžu, ale nejdřív bys to měl vidět."
Scott jen protočil oči. Začal se věnovat cestě domů, povolil spojku a brzdu, motor zavrněl a on vyjel ven z přeplněného školního parkoviště. Stilesův Jeep vyjel jen o chvilku později za ním.
Uběhli necelé tři hodiny a před Stilesovým domem zastavila motorka. Scott z ní hbitě seskočil a zamířil rovnou dovnitř. Stiles už čekal na chodbě a v ruce svíral klíč. Scott k němu doběhl: „ Kdy se tvůj táta vrátí??" Stiles zamířil k jedněm dveřím: „Asi tak za hodinu. Prý toho maj na stanici dneska moc." Řekl, dokud se neozvalo zacvaknutí klíčku, pak už jen otevřel dveře. Společně vešli dovnitř.
Scott nahmatal vypínač, žárovka zablikala a osvětlila celou místnost. Ve středu místnosti byl psací stůl s počítačem a všude, kam se podíváte, samé papíry a lejstra. Stiles se začal hystericky přehrabovat v jednom šuplíku. Scott se nervózně rozhlédl: Proč že tak chvátáme?" Hodil na Stilese nechápaví pohled.
„Táta, moc nemá rád, když se mu hrabu ve věcech." Scott pokroutil očima: „ Vždyť jsi říkal, že přijde až tak za hodinu?!" Stiles nahodil vítězoslavný výraz, když vytáhl nějaké, vcelku tenké desky. Před domem se ozval zvuk pneumatik a vyhasínajícího motoru. Oba kluci zbystřeli. „No asi sem se pletl!" vyhrkl sarkasticky Stiles a doslova vytlačil Scotta ven z místnosti. Bleskurychle dveře zamkl a vyběhli do Stilesova pokoje. Scott zůstal ve Stilesově ložnici na chvíli sám, když jeho rozjařený kamarád opět někam odběhl.
Stiles přivítal svého otce a začal s vysvětlováním, že je u něj Scott. Ten mezitím začal otevírat papírové desky.
„To je divný..." Řekl, ačkoliv byl v pokoji sám. Za chvíli se do pokoje přiřítil Stiles: „ Fajn... v pohodě."
„Stilesi? Co to je?" Zeptal se ho opatrně Scott.
„No právě..." začal Stiles: „ Je to jeden případ na kterém se teď dělá...Jde o napadení zvířetem."
Scott naklonil hlavu: „To mi došlo... ale proč je tu teda nějaká 'podezřelá'?" Podivil se.
„No právě..." přitakal Stiles: „Od tý doby, co táta ví, jak to všechno je...s nadpřirozenem... přihazuje tomu vinu pořád."
„No a?"
„Za chvíli táta jede na výslech, právě s ní." Oznámil Stiles a ukázal na přiloženou fotku, kterou Scott držel v ruce. Ten se na Stilese ušklíbl: „Za chvíli táta jede na výslech, právě s ní..." „Takže jedem?"Na policejní stanici mezitím zaplanul rozruch. Zaplavili ji hromady telefonátů od rodičů, bojících se o své ratolesti. Jakmile se na veřejnost dostala informace, že byl zvířetem zabit mladík, začali se všichni ptát. Zda je rezervace bezpečná, jestli už chytili to zvíře...
Vše utišovaly stěny šerifovy kanceláře, kde již čekala sedmnáctiletá Caelan Mansfield, jediná osoba spojovaná s tímto případem. Tiše a vzorně vyčkávala na příchod šerifa. Seděla zády opřená o opěradlo židle. Rozhlížela se po místnosti, při čemž vzdorovala nutkání prohlédnout si stohy papírů na stole. Zahlédla i kartotéku, která ji donutila přemýšlet. Než se však dostala někam dál, zaslechla kliku a otevírání dveří, při čemž dovnitř vnikl hluk zvonících telefonů.