"Je konec Allie." Slova která bodnou do srdce i toho nejotrlejšího z nás. Právě to vypustil z úst můj přítel, tedy teď už ex. Ale mě tahle slova jen umožnily nadechnout se. Ne že bych ho neměla ráda, jen jsem ho nemilovala. Nikdy.
Za tu dobu, přesněji za tři měsíce, jsem k mému ex Darenovi necítila nic víc než přátelství. Vlastně jsem nikdy k žádnému klukovi v mém okolí nikdy nevěnovala pozornost, nebo alespoň ne z té romantické a vztahové stránky.
Už jsem se sebe párkrát ptala jestli nejsem na holky, ale vždycky jsem se tomu zasmála. Ne že bych proti lesbám něco měla, jen jsem si prostě myslela že jsem jen nepotkala JEHO. Však víte, toho pravého a snového prince z pohádky.
A takový Daren byl. Byl vtipný, milý a podle žádostivých pohledů všech holek okolo i velmi pěkný. Jen, pro mě byl vždy spíš kamarád. Polibkům jsem se snažila ke konci už vyhýbat co nejvíc to šlo a k jiným věcem nikdy nedošlo, ale i tak mi došlo, že tohle nejde.
Musím si to přiznat. Jsem na holky. A moji rodiče to nesmí vědět. Moje rodina není nijak moc nábožná, ale ta homofobie v nich jednoduše je. Mohla bych klidně šukat před nimi s nějakým klukem, ale viděli by že se líbám s nějakou holkou a šla bych z domu.
Konečně jsem se vytrhla z myšlenek a vyšla z parku kde jsem právě byla a pomalu jsem se vydala domů. Zbývají jen čtyři dny do konce prázdnin a já budu nastupovat do druháku. Jako taková jsem pozvaná na zítřejší párty na oslavu konce prázdnin. Nechce se mi tam a to ani trochu, ale moje kamarádka Gia tam opravdu moc chce a já a náš další kámoš Mike jsme tudíž nuceni tam jít.
Nechápejte mě špatně, vždycky se ráda napiju, jen nemusím vidět všechny ty "úžasné" tváře vidět dřív než musím. Já, Gia a Mike jsme kamarádi od prváku a já je uznávám za jedny z mála normální lidi z naší pitomé školy.
Z mého uvažování mě vyrušil náraz. Přesněji řečeno náraz mého zadku se zemí kousek od našeho domu.
"Dávej si bacha maličká, nebo se ti něco stane." Promluvila dívka do které jsem narazila, ona to ale ustála, narozdíl ode mne.
"Jsem v pohodě jen jsem spadla." Zvedla jsem se a oprašovala si zadek.
"O tom pádu jsem nemluvila." Odvětila a na tváři se jí objevil zvláštní úšklebek. Potom okolo mě jen prošla a mě nechala stát s nechápavým výrazem na tváři.
Zatřásla jsem hlavou a dala se do kroku k našemu domu. Zatímco jsem si hledala po kapsách klíče přemýšlela jsem co tím sakra ta holka myslela.
Ahooj. Tady jsem znovu s dalším příběhem. Doufám, že se vám bude líbit a budete pokračovat ve čtení. :3