4.

156 12 0
                                    

"Měly jsme něco okolo tří hodin a ty stejně nestíháš!" Právě jsem nadávala Gii za to, že než tam dojdeme bude ten nejlepší chlast buď zabranej nebo vypitej. Ta holka mi občas leze na nervy. Ale i tak ji miluji.

"Promiň, promiň, už jsem." Gia už sebíhala schody z patra zatímco já jsem byla už přichystaná a opřená o botník. Už jsem dokonce stihla zavolat taxíka, který by tu už měl být. Všichni mají dneska zpoždění. Super.

Gia si nazula své černé boty s vysokým podpatkem a pásky přes nárt ze kterých ji budou nehorázně bolet nohy, ale nedala si je vymluvit takže to bude její smůla. Znovu jsem ji zkoukla a musela jsem se ptát sama sebe jak zvládne vypadat takhle úžasně. Její černý top lehce prosvítal a ukazoval tak různé geometrické tvary a její šedá obtáhlá sukně zvýrazňovala její úžasnou postavu. To všechno doplnila jen obyčejných černým chokerem a její čokoládově hnědé vlasy si nechala volně splývat po ramenou. Vypadala jednoduše dost sexy. Ale na to jsem si za tu dobu, co se známe a chodíme na různé party, tak nějak zvykla.

Před domem zatroubil taxík a my dvě jsme se na sebe nadšeně usmály. Dobře ona se nadšeně usmála já jsem se spíš tak nějak ušklíbla, ale což, pokus byl. Nastoupily jsme do taxíku a nadiktovaly adresu kde bydlí Mike, protože jsme ho měly vyzvednout.

Giu pozdravil jemným objetím a se mnou si bouchl pěstí. Oni dva jsou jediní, kteří ví, že jsem na holky. Oznámila jsem jim to hned jak jsem pojala podezření a vlastně jsme na to došli spolu. Jsou s tím v pohodě a to si hrozně moc vážím.

"Sluší ti to Gio. Tobě samozřejmě taky Allie." Na mě se vlastně skoro nekoukl, jen chtěl aby to nebylo tak nápadné. Mike je totiž už nějakou dobu zamilovaný do Gii, ale bojí se jí to říct a tak se jen trápí. Je mi ho líto, ale nechci se jim do toho moc plést aby to nedopadlo špatně.

Taxík zastavil před chatou v němž se pořádala ta párty a ti dva se nadšeně vyhrnuli za auta a za chvíli už byli někde na zahradě obří chaty a dělali bůhvíco. Takže samozřejmě placení zbylo na mě. Jak nefér.

Zaplatila jsem taxikáři a za chvíli už jsem byla v chatě, která se otřásala hlasitou hudbou a byla přecpaná nalitými teenagery. Šla jsem rovnou do kuchyně, kde jsem předpokládala bude alkohol a začala hledat co jsem chtěla. Nějaký kluk na mě přes hudbu zakřičel, že pokud tam není co chci mám zajít za Rose nebo Hellym, což jsou dvojčata třeťáci která tuhle párty pořádají, že mají ještě něco ve sklepě. Ignorovala jsem ho a hledala jsem dál až jsem uviděla předmět mého toužení. Vodku.

Natáhla jsem se po ní, ale ve stejnou dobu se po ní natáhla nějaká jiná holka, takže jsme ji držely obě a já ji rozhodně nebyla ochotná pustit. Koukla jsem se jí do obličeje, ve kterém jsem poznala tu holku se kterou jsem se srazila před mým domem. Teď jsem si ji prohlídla pořádně a musela jsem uznat, že byla sexy. A to jakože hodně. Její tmavě hnědé vlasy jí v jemných vlnách padaly přes ramena a nejspíš jí sahaly tak minimálně pod prsa, její čokoládové oči se právě zabodávaly do těch mých ledově modrých a kdyby mohla právě teď by mě tím pohledem nejspíš zabila.

Já vím, je to slabý. Jako všechno co napíšu. Jen mám už delší dobu něco jako blok a nemůžu se přes to dostat. Opravdu se vám všem omlouvám a tohle není výmluva, jen vám oznamuji jak to momentálně mám. Miluji vás. XOXO
PS. písnička se nevztahuje k příběhu jen ji jednoduše zbožňuji <3

BabeKde žijí příběhy. Začni objevovat