Alien|1

1.4K 104 16
                                    

MEDYA FELS FELS FELS

"Hırafeye göre uzaylıların insan  şeklinde oduğu söylerinilir.Hatta normal insanlar gibi ömür sürerler.İnsanlardan tek farkı özel güçleri olmaktadır.Buna misal olarak insanların iç sesini duyma yeteniğimi öne sürmek olur."

"Bir diğer hurafeye göre uzaylılara biri içdenlikle inanıp ve güvenirse,ona karşı olan duyguları nefret değil sevgiyse o zaman uzaylılar yer yüzüne gelip o insanı ararlar.Eğer o insam varsa onlar o insanın var oluşuna dair bir sinayl alırlar.Hatta bir uzaylı ile bir dünyalı kadının aşkına dair bir efsane de vardır.Lakin bu efsane kitap şeklinde yazılmışdır.Ancak bir süre sonra kitabın bilinmedik bir şekilde ortadan kaybolduğu söylenilir.Ve bununda aşklarından kimsenin haberi olmaması ve uzaylıların varlığının bilinmemesi için o uzaylının kaçırdığı öne sürülmekdedir"

-"Yaa ben çözdüm işte~!Sonunda aradığım ipucuyu buldum~"

Ah sonunda!Ya ben inanıyodum zaten uzaylıların olduğuna.Sadece onlara ulaşmam için hafiften bir ipucu lazımdı bana değilmi?~

Ama bir saniye,ben nerdeyim?

-"Oh ne çabuk Ae-Ra!Tebrik ederim!
Düşük not alan öğrencimin bu zor soruyu böyle çabuk çözeceyini tahmin etmezdim."

Kahretsin!Okuldaymışım.Ah ne güzel,en sevmediyim ders!Ama ben bir şey çözmedimki şimdi ne halt yiyicem ben!?

-"Ancak böyle bağırmana gerek yokdu.Bunun için notundan düşe bilirim.Şimdi sorunun çözüm yollarını ve aldığın cevabı bize de açıkla"

Eyvah yandım ben.Bu sefer kesin yandım!Okulda uzaylılar hakkında kitap okuduğumu öğrenirse yine annemi çağırır bu cadı!Sonra da elveda uzaylılar...

-"Hadi Ae-Ra seni bekliyoruz.Bir soru çözdün diye şimdi cevapdamı vermiyorsun!?"

Pes etmek yok.Dayan Ae-Ra.Hadi Bismillah.

Derin bir nefes aldıkdan sonda zorda olsa lafa başladım;
-"Uh,şey hocam.Ben uhm şey yanlış soruyu çözmüşüm"

Ah aklıma başka yalan gelmedi.En iyisi bu evet!

-"Senin gibi bir öğrenciden ne beklenirdiki zaten!Kaç kere söylemem gerek,derse fikrini ver diye!Her defasında velini çağırmakdan yoruldum!Bir sen yorulmadın!"

İnanın annemde buraya gelmekde yoruldu.Ama naparsın,sizin gibi bir matematik öğretmeni oldukdan sonra...

-"Özür dileri-"
"Cezalısın Ae-Ra! Özür mektubunu odamda bekliyor olucam!"

Hangi odada acaba?

-"Müdürün odasındamı öğretmenim?"
Sanki bu lafımı beklermiş gibi,sınıfda her kes aniden kahkalara boğuldu.

Ne var canım,doğrular bunlar.Ne zaman baksan müdürün odasında!

-"KESİN SESİNİZİ! AE-RA ÖZÜR MEKTUBUN 1 TANESİ DEĞİL TAM 10 TANE OLSUN!HEMEN!"

Yuh ama!İnsanız biz insan ya 10 tane ne!?

-"TAMAMMI!?"
-"Peki öğretmenim"

Aksiyon başlasın sjnsnsnsnsn
Az kaldı :D

Ay evet çok hikaye yazdım ama
aklıma mütüş hikayeler geldi bende yazayım dedim dkdndnndns💜

Şimdi bi dene de jungkooklu hikaye yazıcam 🙆🏼💜

Takipte kalın byes💜
~Hihi🙆🏼

Alien||KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin