Alien || 2

875 95 6
                                    

-"Aferin Ae-Ra !10 tane özür mektubu.Tebrik ederim büyük başarı.Bu kadar yazıyı nasıl yazıcaksın söylermisi?"

Deminden başımın etini yiyeyen niheeye gözdevirerek konuşdum

-"Yaa sen merak etme Nihee!Benim boş zamanlarda yazarak birikdirdiğim özür mektublarım var,ve her özür mektubumun sebebi dersi dinlememel olunca kolay oluyo hehe "Diye kıkırdadım.

Ee yani zeka bu da değilmi.İnsan özür mektubunu çok yazınca,alışıyo. Öğretmenler başka taktık bulmalılar bence.

-"Woah,hayran kaldım Ae-Ra. Ee o zaman banada arada bir ödünç verirsin mektuplardan değilmi biricik arkadaşım?"Omuzuma asılarak dudak büzen Niheeye düşünüyomuş gibi yapıp konuşdum.

"Humm,eğer bir çilekli süt ısmarlarsan neden olmasın biricik arkadaşım?"diyip gülümsedim^^.
-"Ay canım senin istediyin yeterki çilekli süt olsun,hadi gel"

Lafını bitirdikden sonra bir elini omuzuma atarak,beni sınıfın kapısına doğru çekişdirdi
~~~~

"Yaa Ae-Ra sence bizim okula yakışıklı erkekler gelmemişmi? Yoksa bizmi sınıfdan dışarı çıkmadık?" Üzgün bir ses tonuyla konuşan Niheeye,sütümden bir yudum aldıkdan sonra cevapladım.Ama hakikaten bu çocuklar kimdi?
-"Ah bilmiyorum nihee,benide ilgilendirmiyor zaten.Uzaylılar daha yakışıklı."

-"Yaa!Bitmedi senin bu uzaylı sevden ama yaa!Ömründe kaç tane uzaylı gördün Allah aşkına söylermisin?"
-"Bağırmasana be aaa.En büyük uzaylı karşımda duruyo daha ne isteyeyim kii?Hemde ben hiss ediyorum onlar yakışıklı,hikayede de okumuşdum zaten.Bak hikayede diyoduki-"
-"Başlama gene Ae-Ra!Baksana birşey astılar duvara.Hadi gidip bakalım"diye hemen kolumdan çekişdirerek sürükledi

Yaa ama en heyecanlı yerinde,güzelim bir şey anlatıyodum değilmi canım?

-"Yaa yavaş kolum acıdı yaa" diye acıyla inledim.Ama beni takan kim değilmi?"

-"Omooo! Ae-Raa!Baksanaa şuraya! Okulde kamp düzenleniyo! Ama bir saniye burda tarih yarını gösteriyo!Biz nasıl hazırlanıcaz"

Kampmı?Ve yarın?Ah annem kesinlikle izin vermez.

-"Nihee zaten ben gelemem~Annem yarın misafirlermi kim gelicek o yüzden izin vermez,yalnız başıma hayatta izi vermez"diye dudak büzerek konuşdum.

-"Aish!Ergensin Ae-ra! Seni yiyicekler sanki!"

Ah evet lise son sınıf öğrencisi ola bilirim,ancak bu anakuzusu olduğum gerçeğini değişdirmez.Ne yapa bilirimki?

-"Yaa Nihee,annemi biliyosun işte!İzin vermez.Ben ne yapa bilirim.Korkuyo kadıncağaz~Hatırlarsan babamda bir   kampından sonra dönmedi.O yüzden tüm ilgi odağı benim. Hadi sana iyi yolculukla canım~~Başka zamana in wa Allah.huh ne dersin?"
-"Ben sensiz gitmemm~~Sen bavulunh hazırla canımm~O bendee~~"

Alien||KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin