"Her kes sıraya!Dağılmayın!"
Bay Parkın sesiyle tüm öğrenciler irkilerek sıraya dizildiler.Hakikatende bu adam bazen,ya da dur hez zaman korkunç ola bilmeyi nasıl beceriyor?Büyük başarı!Ah şimdi sorucaksınız ki niye sıraya dizildik değilmi?Hemen anlatıyorum.
Böyleli geçenlerde ilanını görmüş olduğumuz,kamp gezisine gidiyoruz.
-"Ae-Ra hafi gelsene!Koltuklar dolmadan oturalım!"
-"Geldim Nihee"
Düşüncelerimden hemen ayrılarak okulun tutmuş olduğu,siyahla gri reng arasında gidip gelen otobuse doğru koşdum.
-"Yaa çok heyecanlıyım!İlk defa kampa gidiyoruz!" heyecandan zar zor konuşan Niheenin bu hali o kadar komikdi ki.Ancak ben ondan daha heyecanlıydım.Çünki sağ tarafımda okulun en yakışıklı erkeği oturuyodu.Ve tepesine üşüşmüş kız sürüsü!
-"Bende Nihee~!Ancak şu yanımdaki kızlar sinirlerimi bozuyo~Nasılda yiyicek gibi bakıyolar çocuğa"Onların duymaması için kısık bir sesle konuşdum.
-"Ah boşver~Hadi tak kulaklığını da sana yeni aldığım şarkıları dinleteyim"
-"Peki~~"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-"Ae-Ra kalksana!Ne kadar çok uyuyosun sen be!"
Alarmı andıran ses tonuyla konuşan,ah pardon bağıran Niheenin sesi ile zar zorda olsa uykumdan ayrıldım.
"Nihee ne var gene!"
"Geldik canım ve sen hala uykulusun!Ah sıkıcı şey seni!Şarkı dinler dinlemez uykuluyosun!Hiç keyifli yolcu arladaş değilsin!"Ah sanki ben istedim bana şarkı dinletmesini.Kendisi istemişdi şimdide bana sarıyodu!
"Beyenmiyorsan getirmeseydin hanımefendi!"diyerek,o anın vermiş olduğu sinirle bağırdım.Otobüsteki bi kaç kişi dışında bize bakan yokdu.Okulda Niheeyle çok kavga ediyoduk.O yüzden artık her kes alışmışdı.
"Yaa bağırmasana yaa,hadi gel ~~"Ah birde ani kavgalardan sonra,ani barışmalarınız vardı.Bazen o ,bazende ben tatlılık yaparak barışırdık."
-"Ah peki kkkkkk"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-"Woah!Burası gerçekden mütüş bir yer!Öğretmenlerin böyle zevki olduğunu bilmiyordum "
Kamp için geldiğimiz yer gerçekden mutheşemdi!Etrafda salıncaklar,falan her şey:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alien||KTH
Fanfiction•Uzaylı bir erkeğe aşık olmak mümkünmü? •Ah yakışıklıysa tabikide! •Peki,bu aşkdaki karşılaşma nasıl olucak?Ya aşk tektaraflı olursa? •Tüm ipucular ve yanıtları hikayemizde saklı^^~~💜