♤3.BÖLÜM♤ (1 Mesaj)

20 2 0
                                    

  #Mesaj

"EN KÖTÜSÜDE ETRAFA RENK SAÇARKEN,KENDİ İÇİNİN HEP SİYAH OLMASIDIR"

Şimdi karşı komşum Kutaymı şu an çok şaşkınım bunu beklemiyordum, kapıya doğru baktığımda hepsi bana bakıyordu hepsinin yüzünde bir şaşkınlık ifadesi vardı niye şaşkınlarki diye düşünürken biri bana koşmaya başladı lan bu Anıl değilmi yok artık.

"Anıl senin burda ne işin var"dedim biraz şaşkın bir seste sonra sarıldık.

"Naber Buğlem yeni evim ve arkadaşlarım" gerçekten yok artık diyeçek laf bulamıyorum

"Gel seni tanıştırıyım"dedi ve kolumdan tutup çekmeye başladı bende yürüdüm 6 kişilerdi Anılla beraber 7 kişi o eve nasıl sığcaklar merak konusu aralarında birde kızıl saçlı bir kız vardı ne yalan söyleyeyim kız afet abi erkekler ayrı bir taş zaten

"Meraba"dedim biraz şirin bir seste

"Bak şimdi bu tam karşındaki Kutay KARA" Anıl bunu dediği zaman kutayın yüzünü inçeledim hafif sarışındı  göz rengini tam anlayamadım fazla güzeldi, göz göze geldiğimizde yüzünde yine aynı gülümseme vardırdı tarif edemediğim elimi uzattım ona uzatıp tokalaştık biraz garip gelmişti tanıştığım biriyle tekrardan tanışmak.

"Bak buda Ege DEMİR" kumsal saçları vardı kirli sakallarıda kısacası taş gibi çocuk, Egede galiba sahilde kutayın konuştuğu çocuktu, elimi uzatım ve tokalaştık "Memnun oldum"dedim oda kafa sallamayı terçih ettti.

"Bak bu kızıl kız Egenin kardeşi Nisa" şaşırmıştım aslında nisanın aralarından birinin sevgilisi sanmıştım bu sefer o bana elini uzattı bende uzatıp tokalaştık "Memnun oldum" neşeli bir kişiliye sahipti galiba.

"Bu soğuk levade Ulaş KARABAĞ telefonda  konuşurken duymuşsundur o sinir bozucu sesini" deyip yüzünü buruşturdu Ulaşa tekrar baktığımda gerçekten soğuk birine benziyordu bana kafasını salladı bende kafamı salladım uyalım bakalım buz levaleye, telefonda da  sesi soğuk değildi, galiba yeni tanıştığı insanlara karşı böyle.

"Bu da Bora KARA kutayın kardeşi" ona baktığımda çok benzemiyorlardı birbirlerine elimi uzattım tokalaşmak için ama o elimi nazikce tutup dudaklarına götürdü ve öptü"Memnun oldum hanımefendi"dedi biraz sesini değiştirip sonra kafasına Kutay sayesinde büyük bir şaplak yedi kulağına yaklaşıp bir şeyler fısıldadı ama malesef duyamadım sonra hemen elimi bıraktı of ya ne dedi lan çok merak ediyorum neyse belki bir gün ortaya çıkar.

"Neyse son kişiyi tanıştırıyım bu da Yiğit AKARSU " dediğinde elimi uzattım yiğitte elini uzattı ve tokalaştık. "Memnun oldum tanıştığımıza bende Buğlem SU"bunu söyledikten sonra hepsi bana bir garip bakış attılar ama ben bu bakışların altında ne yattığını anlamadım ama, banane dimi yani ama merak konusu niye öyle baktıklarının

"Siz bu kadar kişi o eve sığdınızmı?"dediğimde hepsi gülüyordu bir tek ulaş hariç insan bukadar soğuk olurmu ya, Anıl konuşmaya başladı

"Yok be aslında ev kutayla egenin yani kutay,ege,bora  kalçak ama benim içinde oda hazırladık yani mantiken bende kalıçam senin aşçı bana yemekler yapsın diye"bunları söyledikten sonra gülmeye başladım.

"Yok sırf Arya sana yemek hazırlasın diyemi burda yaşıyaçaksın ama bir şey unutmuşsun Arya benle kalmıyor Anıl" dediğimde yüzü biraz asıldı kıyamam ama sana ben.

"Ama istiyorsan bende hazırlarım yemeklerim güzeldir bilirsin"dedim yüzü eski halini aldı

"Tamam o zaman senin yemeklerde güzel ama Arya daha güzel yapıyor haberin olsun"

KARMAKARIŞIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin