Adam: Ma numesc Adam Blake am 20 de ani si sunt cel mai de temut mafiot. Sa va prezint prieteni mei: Marco, Luke, Edward si Cristian. Marco este mana mea dreapta.
Adam: ma trezesc cand aud alarma telefonului meu si vad ca e ora 08:00, ma duc la baie si imi incep rutina. După ce m.am aranjat (media) cobor jos sa mănânc ceva. Cand termin imi sun prietenul sa ne vedem la sediu sa vorbim de următorul transport de arme.
Adam: Salut Marco !
Marco: Salut frate!
Adam: Adunai pe toti la sediu trebuie să vorbim de transportul de maine seara.
Marco: Bine. Acum ii sun ne vedem acolo. Pa
Adam: Pa.
Adam: Sunt la sediu si ii astept pe băieți sa ajunga, si uite ca vorbeam de lup si lupu la usa..
Marco/ baieti: Salut.
Adam: Salut băieți. După cum știți maine seara e transportul vreau sa va luati veste anti glonț sa va luati cele mai bune arme si vom merge cu două mașini. Marco tu Edward si Cristian mergeți împreună eu voi merge cu Luke.
Marco: Ok. Dar esti constient ca va apărea si politia atunci ce vom face?
Adam: Stai linistit m.am ocupat si de asta nu vom avea probleme.
Ziua a trecut si toti ne pregătim pentru transport, ne.am luat tot ce aveam nevoie acum eu si Luke ne urcam in bmw-ul meu i8 iar Marco si ceilalti intr.un bmw i7.
Marco: Adam mi se pare ca cineva ne urmărește.
Adam: Vad si eu asta dute si du misiunea pana la cap ma ocup eu de ei. Luke iesi pe geam si împușcale rotile trebuie să scăpăm cat mai repede de ei.
Luke: Am facut ce mi.a zis am iesit pe geam si le.am împușcat rotile sper ca am scapat de ei si sa nu fie si ceilalti in pericol.
Adam: Marco ati terminat misiunea ?
Marco: Da am terminat voi unde sunteti ?
Adam: Venim si noi imediat am scapat de cei care ne urmăreau cred ca era mana lui Bill.
CITEȘTI
Adam Blake
ActionAdam Blake: un băiat rau care e capul mafiei Italiene este cel mai de temut mafiot din italia..dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti pentru prima dată.